۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۲۳۴۴۵۸

تعطیل کردن سازمان‎های خیریه اسلامی در فرانسه به بهانه ارتباط با تروریسم

خبرگزاری رسا ـ گزارش‎های خبری نشان می‎دهند که دولت فرانسه به بهانه مبارزه با تروریسم و ادعای واهی ارتباط سازمان‎های خیریه این کشور با تروریست‎های خاورمیانه سازمان‎های خیریه اسلامی را مجبور به متوقف کردن فعالیت‏هایشان می‎نماید.
پوستر تبليغاتي يک موسسه خيريه اسلامي در فرانسه
 
به گزارش خبرگزاری رسا، گزارش‎های خبری نشان می‎دهند که دولت فرانسه به بهانه مبارزه با تروریسم و ادعای واهی ارتباط سازمان‎های خیریه این کشور با تروریست‎های خاورمیانه سازمان‎های خیریه اسلامی را مجبور به متوقف کردن فعالیت‏هایشان می‎نماید.  
 
یاسمین زنایدی، بنیانگذار سازمان خیریه Pearl of Hope در این ارتباط می گوید: جرم من این است که مسلمان و محجبه هستم و سازمانی برای کمک به مسلمانان نیازمند به راه انداخته ام.
 
بنیانگذار سازمان خیریه اسلامی Pearl of Hope در فرانسه که 34 سال سن دارد نخستین مدیر یک سازمان خیریه اسلامی است که به وسیله نیروهای امنیتی فرانسه دستگیر شده و به اتهام واهی حمایت مالی از تروریسم محکوم شده است.
 
مدیر سازمان خیریه اسلامی Pearl of Hope یکی از فعالان حامی فلسطین است که به همراه یک مسلمان 22 ساله دیگر در ماه گذشته بازداشت و محکوم شد.
 
تا اواخر ماه نوامبر میلادی سه تن دیگر از اعضای موسسه خیریه اسلامی یاسمین زنایدی دستگیر شده و سپس آزاد شدند.
 
این در حالی است که سازمان های خیریه اسلامی در انگلیس نیز در روزهای اخیر از تحقیقات کمیسیون سازمان های خیریه این کشور از سازمان های خیریه ای که به مردم نیازمند در سوریه و فلسطین کمک می کنند، خبر دادند./990/ب902/ک
ارسال نظرات