۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۲۳۴۹۱۰
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خبرداد؛

روحانی موفق لرستان معرفی می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی استان لرستان با بیان این که اطلاع‌رسانی لازمه فعالیت مبلغان است، گفت: روحانی فعال و موفق لرستان تا پایان سال جاری معرفی می شود.
غلامي تبليغات لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی لرستان، صبح امروز، در کارگاه آموزشی چالش‌های استفاده از فضای مجازی «نرم‌افزارهای تلفن همراه» ویژه روحانیان مستقر در استان که در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، با اشاره به این که بیشتر روحانیان در سامانه سجام نام نویسی نکرده اند، گفت: همه مبلغان و روحانیان باید در این سامانه نام نویسی کنند.

وی با بیان این که اطلاع‌رسانی لازمه فعالیت مبلغان است، اظهار داشت: عدم اطلاع رسانی به‌موقع مبلغان از ضعف‌های تبلیغات اسلامی استان لرستان است.

حجت‌الاسلام غلامی با تأکید براین که تبلیغات اسلامی هر شهرستان موظف است فعالیت‌های مبلغان را به مرکز گزارش دهد، افزود: در ماه گذشته سازمان تبلیغات اسلامی لرستان کم‎ترین تعداد خبر مربوط به مبلغان اعزامی را داشته است.

وی با اشاره به لغو شورای سرپرستی شامل دهیار، شورای روستا و ریش سفید روستا در راستای انتخاب و یا عزل روحانی منطقه بیان داشت: اگر مبلغان اعزامی فعالیت خویش را گزارش ندهند این شورا مجدد تصویب می شود.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که بهترین منبع برای بررسی عملکرد طلبه خود او است، افزود: تا پایان سال‌جاری روحانی فعال و موفق در لرستان معرفی می‌شود.

وی یادآور شد: پارامترهای ارزشیابی و رصد مبلغان در گرو ارائه گزارش کار، اقدامات انجام گرفته، فاصله محل تبلیغ تا اداره تبلیغات شهرستان و همکاری با اداره شهرستان است.

حجت‌الاسلام غلامی تصریح کرد: روحانیان باید گزارش عملکرد خویش را پیش از پایان ماه به سازمان تبلیغات اسلامی ارسال کنند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که سازمان تبلیغات اسلامی موظف به حمایت از طرح فرهنگی روحانیان و مبلغان است، خاطرنشان کرد: از بیان طرح های فرهنگی مبلغان به خوبی استقبال می شود.

گفتنی است، این کارگاه آموزشی با حضور روح‌الله مؤمن‌نسب، از برنامه ‌ریزان فضای مجازی برگزار شد./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات