۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۲۳۴۹۴۰

چاپ کتاب 70 سال خاطرات شفاهی نماینده فقید مازندران در خبرگان رهبری

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه کربلای مازندران از چاپ کتاب 70 سال خاطرات شفاهی حجت الاسلام والمسلمین سید صابر جباری(ره)، نماینده فقید مازندران در مجلس خبرگان رهبری خبر داد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

احمد اسحاقی، مدیر مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه کربلای مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، در رابطه با جمع‌آوری خاطرات حجت الاسلام والمسلمین سید صابر جباری، نماینده فقید مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: سال 92 با حمایت مرکز حفظ آثار سپاه کربلا و تلاش پژوهشگر توانمند مازندرانی «احمدعلی ابکایی» بیش از سی ساعت از خاطرات دوران انقلاب و دفاع مقدس این عالم وارسته به صورت صوتی و تصویری ثبت و ضبط شد.

 

وی با اشاره به این که این اقدام با هدف انتشار کتاب تاریخ شفاهی و ساخت مستند از این عالم بزرگ انجام شد، اضافه کرد: پژوهش‌های انجام شده سیر مراحل زندگی حجت الاسلام والمسلمین جباری(ره) از سوی نویسنده مازندرانی «ابوالفضل قنبرنژاد» به تدوین رسید.

 

اسحاقی خاطرنشان کرد: همه امور فنی و هنری کتابی به نام «سید مازندرانی»، شرح 70 سال خاطرات شفاهی این عالم بزرگ انجام شد و از سوی انتشارات فاتحان تهران به زیر چاپ رفت.

 

مدیر مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه کربلای مازندران بیان داشت: تعداد صفحات این کتاب به بیش از 460 صفحه می‌رسد و به تعداد سه هزار جلد در نخستین دوره، چاپ می‌شود.

 

وی با بیان این که این کتاب اثر ماندگاری از مجاهدت ها و تلاش های این عالم وارسته در دوران زندگی بابرکت شان است، خاطرنشان کرد: حجت الاسلام والمسلمین جباری(ره) نقش ارزنده ای در پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین پس از انقلاب در عرصه های مختلف ایفا کردند.

 

اسحاقی از حجت الاسلام والمسلمین جباری(ره) به عنوان عالمی مردمدار و متواضع یاد کرد که حیات و ممات او مملو از نام و یاد و ذکر خدا بود.

 

مدیر مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه کربلای مازندران، دشمن ستیزی و ایستادگی در برابر ظلم و جور را از جمله ویژگی های مهم حجت الاسلام والمسلمین جباری(ره) عنوان کرد و یادآور شد: ایشان مردی انقلابی از قبل انقلاب و از سال 42 بودند که خدمات شایانی به اسلام و مسلمانان ارائه کردند و ایستادگی ایشان در برابر ظلم و طاغوت کم نظیر است./950/ت302/ب1

ارسال نظرات