۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۲۳۵۰۵۵

نمایشگاه عکس راه بهشت در تهران برپا شد

خبرگزاری رسا ـ نمایشگاه عکس مؤسسه فرهنگی هنری مشعر، عکس‌هایی از کمال‌لدین شاهرخ با عنوان «راه بهشت» از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت به مناسب اربعین حسینی در تهران برپا شد.
نمايشگاه عكس«راه بهشت»

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی بعثه مقام معظم رهبری، ‌نمایشگاه عکس مؤسسه فرهنگی هنری مشعر، عکس‌هایی از کمال‌لدین شاهرخ با عنوان «راه بهشت» از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت به مناسب اربعین حسینی در تهران برپا شد.



در این نمایشگاه تصاویری از راهپمیایی اربعین حسینی و همچنین حضور زائران ایرانی در مرز شلمچه تا کربلا به نمایش گذاشته شده است.

 

این نمایشگاه از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت از روز چهارشنبه 19 آذر ماه بازگشایی شده است و تا چهارشنبه 3 دی ماه 1393 ادامه خواهد داشت.



علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند به تهران، موزه هنرهای دینی امام علی علیه‌السلام، خیابان حضرت ولی عصر، روبروی بزرگراه نیایش، بلوار اسفندیار، شماره 35 مراجعه کنند.



کمال‌الدین شاهرخ دانش‌آموخته کار‌شناسی رشته عکاسی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و کار‌شناسی ارشد پژوهش هنر از دانشکده هنر و معماری است. او عکاسی از اماکن مذهبی را از سال 1370 شروع کرده است.



از کمال الدین شاهرخ پیش‌تر کتاب مجموعه عکس «آستانه خورشید» شامل عکس‌هایی از اماکن زیارتی عراق چون کربلای معلی و نجف اشرف منتشر شده است./840/د102/ب6

ارسال نظرات