۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۲۳۵۸۵۴
استاد حوزه علمیه مازندران:

مقابله با مفاسد اقتصادی نیازمند مدیریت جهادی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مقابله با مفاسد اقتصادی ضرورتی مهم و اساسی است، گفت: اگر فساد اقتصادی در دستگاه های دولتی و نظام اداری کشور نفوذ و رخنه کند آن دستگاه را دچار ضعف و سستی و ناکارآمدی خواهد کرد.
امام جمعه چمستان

حجت الاسلام سید احمد جباری، استاد حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور با اشاره به برگزاری همایش ارتقای سلامت نظام اداری، گفت: مطالبه مقام معظم رهبری از سوی مدیران باید به نحوی ارزنده و شایسته مورد توجه قرار گیرد که خواسته ای همگانی است.

 

امام جمعه چمستان با بیان این که مقابله با مفاسد اقتصادی نیازمند مدیریت جهادی است، بیان داشت: برخورد و مبارزه بی ملاحظه و همه جانبه نسبت به مفاسد اقتصادی از چندین سال پیش به عنوان خواست قلبی هر ایرانی و مطالبه جدی مقام معظم رهبری بوده است که باید به آن توجه شود.

 

وی با اشاره به این که مقابله با مفاسد اقتصادی باید در جامعه صورت گیرد، ادامه داد: این امر همچنان دراولویت دستورات مقام معظم رهبری قرار دارد که در صدور فرمان هشت ماده ای خود در برخورد با مفسدان اقتصادی حدود سیزده  سال پیش به آن تاکید داشتند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مقابله با مفاسد اقتصادی ضرورتی مهم و اساسی است، گفت: اگر فساد اقتصادی در دستگاه های دولتی و نظام اداری کشور نفوذ و رخنه کند آن دستگاه را دچار ضعف و سستی و ناکارآمدی خواهد کرد.

 

حجت الاسلام جباری، تصریح کرد: وجود فساد در دستگاه های اداری آن دستگاه را از ریشه خشکانده خواهد کرد که اثرات نامطلوبی خواهد داشت و باید عزمی ارزنده در مسیر مقابله با مفاسد وجود داشته باشد.

 

امام جمعه چمستان با بیان این که رسیدگی به امور مفسدان و قطع دست آن ها از بیت المال و حتی حذف آن ها از هرگونه مدیریت و تصدی باید صورت گیرد، گفت: این مسأله آن قدر اهمیت دارد که رهبرگرانقدر انقلاب در راستای مقابله با مفاسد اقصادی تاکید داشته اند که باید اهتمامی شایسته در این عرصه وجود داشته باشد.

 

وی تصریح کرد: نزخ فساد روز به روز در کشور گسترده می شود و در حالی که هر روز شاهدیم رﺅوسای قوا می گویند باید برخورد صورت گیرد که باید تلاشی ارزنده وجود داشته باشد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که این حیف و میل ها باید اصلاح شود،گفت: رﺅوسای قوا باید اقدام عملی انجام داده و کارهای ارزنده و خوبی در این عرصه صورت دهند./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات