۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۵
کد خبر: ۲۳۶۱۶۳
نماینده مجلس:

دولت‌مردان اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار دهند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: دولت‌مردان باید اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خودشان قرار دهند اما متأسفانه این‌گونه نیست.
احمدي نماينده کنگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر حجت‌الاسلام موسی احمدی نماینده مردم دیر،کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون مؤتلفه اسلامی و کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی در جلسه ماهانه تحلیل مسائل سیاسی اعضا و طرفداران حزب موتلفه اسلامی گفت: حزب موتلفه اسلامی یک حزب ریشه‌دار و ثابت‌قدم در مسیر ولایت است و مرحوم عسگراولادی یک مبارز انقلابی بود.

 


وی اظهار کرد :ایران وقتی وارد مذاکرات هسته‌ای شد آمریکا و اروپا دست بالا گرفتند و خواسته‌شان این بود که مسأله اسرائیل را حل کنند و صحبت‌های جان کری در مذاکرات به سویی می‌رود که امنیت اسرائیل تأمین شود.

 


عضو فراکسیون مؤتلفه اسلامی تأکید کرد: با بازدیدی که از فردو داشتیم آمادگی کاملا در بین مهندسان دیده می شد که در صورت لزوم غنی‌سازی را به 20 درصد برگردانند.

 


عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی مقام معظم رهبری موضوع اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند به این دلیل بود که حرکات اروپا و آمریکا را عقیم گذاشتند و نشان می‌دهد که مذاکرات چندان دستاوردی نداشته و چیزی توافق نشده و سعی می‌کنند تحریم‌ها تا چند سال ادامه داشته باشد.

 


حجت‌الاسلام احمدی بیان کرد: چشم‌اندازی که با توجه به تمدید آن می‌توان از مذاکرات هسته‌ای داشت به نتیجه‌ای نرسیدن آن است، مگر اینکه از سوی دو طرف اتفاقی رخ دهد.

 


نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دولت‌مردان باید اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خودشان قرار دهند که متأسفانه این‌گونه نیست.


 

وی با اشاره به تعدد احزاب، گفت: پیش‌بینی می‌شود انتخابات آینده از روش سنتی خارج و از طریق احزاب ورود کنند که احزابی هم تأسیس شده و هنوز هم ادامه دارد.


 

عضو فراکسیون مؤتلفه اسلامی تأکید کرد: اگر انتخابات به‌صورت حزبی برگزار شود قطعاً انتخابات به‌صورت استانی مطرح می‌ شود./833/پ202/ب4

ارسال نظرات