۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۲۳۶۲۶۱
جمعیت الوفاق بحرین طی بیانیه‎ای تأکید کرد؛

گروگان‎گیری استرالیا و حمله تروریستی به مدرسه ابتدایی پاکستان بر خلاف آموزه‎های اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ جمعیت الوفاق اسلامی بحرین با محکوم کردن رویدادهای تروریستی چند روز گذشته در کشورهای استرالیا پاکستان بیان داشت که گروگان‎گیری استرالیا و حمله تروریستی به مدرسه پاکستان بر خلاف آموزه‎های اسلامی است.
جمعيت الوفاق اسلامي بحرين


به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت الوفاق اسلامی بحرین، امروز طی بیانیه‎ای گروگان‎گیر دو روز گذشته شهر سیدنی استرالیا را محکوم کرد.


در این بیانیه آمده است: این حادثه مجرمانه بر خلاف آموزه‎های اسلامی و انسانی است. دشمنان با چنین اقداماتی درپی مخدوش کردن چهره اسلام هستند.

 

حمله تروریستی به مدرسه ابتدایی پاکستان بر خلاف فطرت دینی است


جمعیت الوفاق اسلامی بحرین، امروز نیز در بیانیه‎ای حمله تروریستی اعضای طالبان به مدرسه ابتدایی شهر پیشاور پاکستان که منجر به کشته و زخمی شدن 226تن از مردم این کشور شده است را به شدت محکوم کرد.


در این بیانیه خاطرنشان شده است: حمله تروریستی به مدرسه ابتدایی شهر پیشاور بر خلاف فطرت دینی و انسانی است. این اقدام سبب افزایش نفرت مردم پاکستان از اعضای طالبان می‎شود.


جمعیت الوفاق اسلامی بحرین تصریح کرد: زبان کشتار و انتقام برگرفته از آموزه‎های دینی و اسلام نیست.


در این بیانیه آمده است: جمعیت الوفاق اسلامی بحرین از خداوند متعال برای خانواده‎های شهدای حمله تروریستی مدرسه ابتدایی پیشاور پاکستان طلب صبر و برای شهدا طلب رحمت می‎کند.


گفتنی است ساعت 10:30 صبح روز گذشته تعدادی از نیروهای طالبان با لباس مبدل ارتش پاکستان وارد مدرسه ارتش پاکستان شدند و دانش آموزان، معلمان و حاضرین در مدرسه را به رگبار گلوله بستند. در نتیجه این حمله تروریستی 226 نفر زخمی و کشته شدند و وضع 45 تن از زخمی‌ھا وخیم گزارش شده است.


همچنین لازم به ذکر است که دو روز گذشته تعدادی از شهروندان بین 15 تا 30 سال استرالیایی به وسیله یک مرد مسلح ناشناس در فروشگاهی در شهر سیدنی این کشور گروگان گرفته شدند. درپی این رویداد تروریستی، گروگان گیر به همراه دو تن از گروگان‎ها کشته شدند./994/ب902/ک

 

ارسال نظرات