۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۸
کد خبر: ۲۳۷۱۷۶
امام جمعه مشهد اردهال کاشان:

ملت ایران در 9 دی ثابت کرد عبور از خط قرمزها را برنمی‌تابد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مشهد اردهال کاشان، گفت: ملت ایران در 9 دی ثابت کرد که عبور از خط قرمزها باعث تنفر و خشم و عصانیت آنها خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمين مهدي سليماني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام مهدی سلیمانی امام جمعه مشهد اردهال سه شنبه شب در جمع عزاداران هیأت انصار الحسین(ع) متوسلین به جواد الائمه(ع) روستای دارالسیاده علوی در جوار مضجع حضرت سلطان محمود بن امام باقر(ع) گفت: بر خلاف تصور دشمنان اسلام، امسال مردم عراق هم با مردم ایران همرا شدند و حبل الله مشترک شیعیان ایران و سایر شیعیان جهان باعث از بین رفتن شانتاژهای انحراف گر آمریکا و جریان وضعیت منطقه به نفع ایران شده است.

 

وی با اشاره به اعتراف مسؤولان آمریکا مبنی براین که ما در عراق هزینه کردیم اما ایران برنده میدان عراق شده است گفت: امروز تفکرات جمهوری اسلامی بر عراق حاکم است و حرف دکترین نظام جمهوری اسلامی ایران را در عراق می خرند و اعتبار دارد.

 

به گفته وی، امروز مادران داغ دیده عراقی با وجود به شهادت رسیدن خانواده اش، اما از آمدن فرزندش سردار سلیمانی امیدوار به آزادی شهر خود شده است و این ندایی به یادگار مانده از شهدا است که در مسیر درست گرفته ایم و تا زمانی که عاشق و مطیع ولایت باشیم پیروز خواهیم بود.  

 

امام جمعه مشهد اردهال یاد آورشد: این ریسمان خط مشترک ما و عراق و لبنان و سوریه است که هرجا بر این ریسمان تمسک و توسل شود و محکم گرفته شود، پیروزی نیزحاصل خواهد شد.

 

حجت الاسلام سلیمانی گفت: از پای این منابر تا جبهه جنگ و عراق باید مطیع امر ولی بود تا رکورد پیاده روی اربعین شیعیان بیشترین تجمع انسانی از نوع  انسان هایی پاک، شریف، متدین، بصیر، آگاه و هوشمند در سازمان ملل ثبت شود.

 

وی با اشاره به این که پیاده روی تاریخی اربعین امسال در عراق دارای پیام بزرگ و معنا داری است گفت: شیعیان جهان در اربعین امسال به دشمنان داخلی و خارجی اعلام  کردند ما پیروان امام حسین(ع) هستیم و این خط مستحکم شیعه و عاشورایی است که بر دلار آمریکایی پیروز شده و خواهد شد.

 

استاد در خارج حوزه علمیه قم یاد آورشد: پیام دیگر اربعین امسال  این بود که بدخواهان و آنهایی که پیامبر (ص) را خسته، امیر مومنان (ع) را کوفته، امام حسن (ع) را مستاصل، امام حسین (ع) را زیر سم اسب قرار دادند و آنهایی که امام سجاد (ع) را خانه نشین و امام باقر(ع) را مزجور کردند، قلب امام صادق (ع) را خراشیده و امام موسی بن جعفر (ع) را در زندان و امام رضا (ع) را متأثر و خمود قرار دادند و همه آنهایی که با اولیاء الله در افتادند باید بدانند این ملت بیدار است.

 

به گفته وی،  پیام پیاده روی عاشورا،  فریاد ننگ، لعن، مرگ و نفرین بر ابوسفیان، معاویه، یزید، مروان، بن العباس و متوکل است.

 

حجت الاسلام سلیمانی یاد آورشد: امروز زمان موفقیت ابوجهل ها و خانه نشینی امیرمومنان گذشته است و ملت ایران، این را در 9 دی به اثبات رسانید که عبور از خط قرمز باعث تنفر و خشم و عصانیت آنها خواهد شد.

 

به گفته وی، بوش پسر در سال 79 مدعی شد 22 بهمن امسال کار ایران تمام است، اما امروز بعد از سال ها از ادعای بوش پسر امروز آمریکا در ذلت و ایران در اوج عزت است.

 

امام جمعه مشهداردهال کاشان یاد آورشد: در حالی که رؤسای جمهور بسیاری از کشورهای جهان تلفن و نامه های دریافتی از رییس جمهور آمریکا را برای خود افتخار می دانند، اما رهبر معظم انقلاب با حمایت مردم شجاع ایران و خون شهدا آن ها را به استهزاء می گیرد.

 

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به این که زمان خانه نشینی و انزوای شیعه گذشته است افزود: تازمانی که ملت به این صورت شجاع، بصیر و مقاوم باشد و پشت سر ولایت و رهبری حرکت کند، هر رییس جمهوری که بیاید و برود، خادم باشد یا خائن، از قطار این نظام پیاده خواهد شد و این ملت با امام و مقتدای خود به این حرکت حسینی و عاشورایی ادامه خواهد داد./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات