۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۲۳۷۳۱۰

برگزاری اجلاس مدیران و اساتید حوزه های علمیه خواهران خراسان

خبرگزاری رسا ـ پنجمین اجلاس مدیران و اساتید حوزه های علمیه خواهران خراسان در مشهد در حال برگزاری است.
برگزاری اجلاس مدیران و اساتید حوزه های علمیه خواهران خراسان

منصوره اعدادی، مسؤول دفتر خواهران مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان در حاشیه پنجمین اجلاس اساتید ومدیران خواهر این حوزه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: این گردهمایی که با حضور 160 تن از مدیران واساتید استان های خراسان شمالی، جنوبی و رضوی به مدت دو روز در حال برگزاری است.

 

وی، تجلیل از ممتازین آموزشی و فعالان پزوهشی، فرهنگی مدارس علمیه خراسان بزرگ و برگزاری نشست های عمومی و تخصصی با حضور مسؤولان مربوطه را از برنامه های این اجلاس عنوان و اظهار کرد: در طی سال معمولا جلساتی به صورت ماهانه یا فصلی برگزار می شود که فقط به یک گروه از مسؤولان اختصاص دارد؛ اما در اجلاس های سالانه که امسال پنجمین سال خود را پشت سر گذاشت، مسؤولان از همه گروه  ها حضور دارند.

 

مسؤول دفتر خواهران حوزه علمیه خراسان، این اجلاس را فرصت مناسبی برای تعامل بیشتر دانست و افزود: در همه سازمان ها، شرایطی که افراد اجرایی بتوانند مسائل موجود را به سمع و نظر مسؤولان مربوطه برسانند وجود ندارد از سوی دیگر برای مسؤولان نیز فرصت سر زدن به تمامی مدارس علمیه و بررسی مشکلات وجود ندارد از این رو این اجلاس فرصت مناسبی است که افزون برتوفیق زیارت امام رضا(ع)، بررسی مشکلات به صورت چهره به چهره انجام شود.

 

اعدادی افزود:  تعامل مدارس با مرکز و برخورداری از نظرات مسؤولان مدارس به عنوان مجری قوانین و برنامه های مرکز در نشست های اختصاصی و با حضور چهار گروه از مسؤولان(آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و مدیران) انجام می شود تا با تبادل  نظر، برنامه ریزی بهتری برای سال های آینده صورت پذیرد.

 

وی با اشاره به تدوین سند چشم انداز حوزه علمیه خراسان، ادامه داد: این سند مبنای برنامه ریزی مسؤولان در آینده حوزه است.

 

مسؤول دفتر خواهران حوزه علمیه خراسان خاطر نشان کرد: حوزه، بدنه اجرایی را مرتبط و در تعامل با بدنه مدیریتی می داند؛ این تعامل سبب ایجاد نگاه جامع به مسائل و برنامه ریزی بهتر می شود.

 

لازم به ذکر است پنجمین اجلاس مدیران و اساتید حوزه های علمیه خواهران خراسان از روز گذشته در محل اردوگاه مازندران مشهد در حال برگزاری است./930/پ202/ب5

ارسال نظرات