۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۲۳۷۳۶۲
با سخنرانی زاکانی؛

همایش بزرگ حماسه نهم دی در ساری برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر جمعیت رهپویان انقاب اسامی مازندران از برگزاری همایش بزرگداشت حماسه نهم دی با عنوان بصیرت ماندگار در ساری خبر داد.
حماسه نهم دي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، عبدالرضا بابایی، دبیر جمعیت رهپویان انقاب اسامی مازندران امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که نهم دی ماه سالروز حماسه تاریخی ملت ایران در حفظ ارزش ها و ارکان نظام و تجدید بیعت آگاهانه با وایت مطلقه فقیه و تقابل با فتنه انگیزی فتنه گران بود، اظهار داشت: بزرگداشت این روز در واقع بزرگداشت ملتی غیور و بصیر است که همواره در زمان های حساس، پایبندی خود به اسام و انقاب را ثابت کرده اند.

 

این استاد دانشگاه افزود: همایش بصیرت ماندگار ساعت 14:30 روز دوشنبه هشتم دی ماه با سخنرانی زاکانی، نماینده محترم مجلس شورای اسامی و دبیرکل جمعیت رهپویان انقاب اسامی در مجتمع فرهنگی اهل بیت(ع) ساری برگزار می شود.

 

وی در ادامه سخنان خود از حماسه نهم دی سال 88 به عنوان یکی از بی نظیرترین حرکت های مردمی در تاریخ انقلاب یاد کرد و گفت: حماسه مردمی نهم دی حرکتی اثر گذار در دفاع از نظام اسلامی بود.

 

دبیر جمعیت رهپویان انقاب اسامی مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران در نهم دی سال 88 بصیرت، هوشیاری، دشمن شناسی و غیر دینی خود را به نمایش گذاشتند، تصریح کرد: این حماسه عظیم برخواسته از ایمان و انگیزه خدایی ملت بزرگ ایران بود.

 

بابایی با بیان این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی در نهم دی سال 88 به دنیا ثابت کردند که در پرتو ولایت فقیه یک حقیت واحد هستند، بیان داشت: مردم آگاه ایران با حضور تاریخی خود در نهم دی  ثابت کردند نخواهند گذاشت که میراث خون صدها هزار شهید زیر چکمه‌های دشمنان انقلاب پایمال شود.

 

وی با بیان این که ملت ایران در نهم دی ماه سال 88 با آن حضور حماسی و بی نظیر خود در لحظه‌ای ناب به مدد حمایت از اصل انقلاب اسلامی آمد و حیاتی دوباره به آن بخشید، ادامه داد: ملت بزرگ ایران به دنیا ثابت کردند تا پای جان از آرمان و ارزش های انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.

 

دبیر جمعیت رهپویان انقاب اسامی مازندران، این واقعه بزرگ را نقطه عطف و یک رفراندوم بزرگ برای جمهوری اسلامی و مردم ولایت مدار ایران دانست و گفت: ملت ایران با خلق حماسه نهم دی در واقع معنای واقعی بصیرت را به جهانیان ثابت کردند.

 

بابایی با بیان این که در این روز حق از باطل تفکیک شد، خاطرنشان کرد: خلوص جاودانه ای که مردم ایران در انقلاب اسلامی داشتند بار دیگر آشکار شد.

 

وی با اشاره به این که بصیرت که از رهنمودهای اصلی مقام معظم رهبری است در نهم دی به وضوح جلوه گر بود، ادامه داد: در حماسه نهم دی اوج ایمان، باورمندی و عزم یک ملت انقلابی به جهانیان نشان داده شد.

 

بابایی با بیان این که نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی و برکات حضور ایشان در خاموش کردن آتش فتنه 88 برای همه روشن بود، گفت: خلق حماسه عظیم نهم دی مدیون روشنگری های عالمانه مقام معظم رهبری در دوران فتنه بود.

 

وی با اشاره به این که وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی در ثبات انقلاب نقش اساسی و کلیدی دارد، افزود: هدایت های عالمانه ولی امر مسلمین جهان در دوران مدیریت ایشان در کشور عامل پیشرفت های ایران اسلامی در حوزه های مختلف بوده است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات