۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۲۳۷۳۸۸
حجت الاسلام سیدحسن خمینی:

محرومیت زدایی از مناطق محروم نیازمند همت بیشتر مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام سیدحسن خمینی با بیان این که محرومیت زدایی از مناطق محروم نیازمند همت بیشتر مسؤولان است، گفت: محرومیت زدایی از مناطق محروم به ویژه خوزستان، ادای دین به امام خمینی(ره) است.
سيد حسن خميني در جلسه شوراي اداري خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سیدحسن خمینی، نوه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بعدازظهر امروز، در جلسه شورای اداری خوزستان اظهارداشت: محرومیت زدایی از چهره خوزستان به معنایی ادای دین به امام خمینی(ره) است.

وی افزود: خوزستان توان و ظرفیت انسانی و اقتصادی بسیار بالای دارد و سخن گفتن از محرومیت در این استان بدون دلیل خواهد بود.

حجت الاسلام خمینی با بیان این که محرومیت زدایی فارس، کرد و عرب نمی شناسد، ابرازداشت: تلاش جهت محرومیت نیازمند سرمایه گذاری بوده و جذب سرمایه و سرمایه گذاری نیازمند آرامش و امنیت است.

نوه امام خمینی(ره) گفت: آرامش استعدادی درونی بوده و نباید فکر کرد که استعداد کالایی وارداتی است بلکه آرامش به وسیله ارتباط با خدا حاصل می شود.

رفتار ملاک است نه گفتار

حجت الاسلام خمینی با اشاره به ساده زیستی و نگرش عمیق امام خمینی(ره) اظهارداشت: امام هیچگاه سخن رانی ها و خطابه های پیچیده ای انجام نمی دادند و همین سادگی بیان امام سبب شده تا ملت ایران ارادت ویژه ای به ایشان داشته باشند.

وی افزود: رفتار افراد ملاک بوده نه گفتار، زیرا سخنان زیبا هیچگاه جای کم کاری را پر نمی کند.

نوه امام خمینی(ره) کوتاه و سنجیده سخن گفتن را مایه آرامش توصیف و عنوان کرد: افرادی که آرام هستند سبب آرامش دیگران نیز می شوند.

استقلال مهم ترین دستاورد دفاع مقدس است

حجت الاسلام خمینی با بیان این که استقلال مهم ترین دستاورد دفاع مقدس است، اظهارداشت: امروز کشورهای بیگانه با چشم طمع به کشور ما می نگرند اما استقلال و عشق به وطن سبب شده تا آن ها نتوانند هیچ اقدامی انجام دهند.

نوه امام خمینی(ره) با اشاره به تاریخ رژیم های ننگین گذشته گفت: در تاریخ مشاهده می کنیم که روشنفکران در آن دوران چشم به درب سفارتخانه های بیگانگان دوخته بودند و سنت بسط نشینی در سفارتخانه ها از نمونه این وابستگی به بیگانگان است.

وی در ادامه ارتباط قوی مردم و نظام را عامل مهم دیگری دانست که سبب شده دشمنان از دست یابی به هدف های خود ناکام بمانند.

 محرومیت زدایی از مناطق محروم نیازمند همت بیشتر مسؤولان است

حجت الاسلام خمینی افزود: امروز ضعف غیر خود خواسته نامفهوم است و مسؤولان باید همت بیشتری جهت رفع کاستی ها به کار گیرند.

نوه امام خمینی در پایان تصریح کرد: هیچ وظیفه ای پر رنگ تر از محرومیت زدایی، پیش روی مسؤولان نخواهد بود./9452/پ202/ب2

ارسال نظرات