۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۲۳۸۳۱۳
امام جمعه قهستان:

9 دی روز اتحاد شیعه و سنی در حمایت از اصل انقلاب بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قهستان با اشاره به این که فتنه سال 88 بقای نظام را مورد تهدید قرار داده بود، افزود: 9 دی روز اتحاد شیعه و سنی در حمایت از اصل انقلاب بود و هر دو در کنار یکدیگر جواب دشمن شکنی به فتنه گران و حامیان آن ها دادند.
سران فتنه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، مولوی احمد عبداللهی، امام جمعه اهل سنت شهر اسدیه ظهر امروز در مراسم گرامیداشت 9 دی در شهر اسدیه با بیان این که حماسه نهم دی حاصل اتحاد شیعه و سنی برای پاسداری از انقلاب است، گفت: در روز 9 دی شیعه و سنی و همه اقشار مردم آمدند و انزجار خود را از فتنه اعلام کردند و نشان دادند که هیچ علاقه ای به حمایت از فتنه گران و دروغ های آن ها دارند.

 

 وی افزود: اتفاقاتی که در سال 88 افتاد هر عقل سلیمی آن را رد می‌کند و کسی که احساس یا وجدانی داشته باشد از آن حوادث متنفر می‌شود و می فهمد که این ها نفاق و دشمنی با اسلام است و هیچ ریشه ای در منطق و عقل اسلامی ندارد.

  

امام جمعه اهل سنت اسدیه با بیان این که فتنه 88 کار را به جایی رساند که دشمن را خوشحال کرد، اظهار داشت: ضربات سنگین اقتصادی و سیاسی که این روز بر پیکر این ملت وارد کرد جبران‌ناپذیر است و موجب شد زمینه برای دخالت بیگانگان در امور کشور فراهم شود.

 

مولوی عبداللهی تاکید کرد: اتفاق 9 دی مردم را بیدار و منسجم کرد و در روز 9 دی شیعه و سنی و همه اقشار مردم آمدند و انزجار خود را از فتنه اعلام کردند و نشان دادند که ملت ایران به هیچ وجه دست از ولایت و انقلاب نخواهد کشید و پای دستاوردهای انقلاب و نظام که با خون هزاران شهید ایستاده اند به دست آمده ایستاده اند و قومیت و تفاوت های مذهبی نمی تواند ملت یکپارچه ایران را از هم گسسته کند.

 

همچنین حجت الاسلام مصیب خزایی، امام جمعه قهستان نیز در این مراسم با بیان این که فتنه 88 یک فتنه برنامه ریزی شده توسط سرویس های جاسوسی غرب و منافقین برای براندازی نظام بود، ادامه داد: افرادی که سر سفره انقلاب نشسته بودند و مردم به آن ها اعتماد کرده بودند برای رسیدن به پست و مقام، فریب شیطان را خوردند و با لجاجت خود به کار غیر قانونی ادامه داده و سبب به وجود آمدن لکه سیاهی شدند.

 

 وی با بیان این که اگر بصیرت مردم نبود فعالیت بی فکرانه چند تن از به اصطلاح خواص موجب می شد که برای همیشه نظام با مشکلات جدی روبه رو شود که خوشبختانه هوشیاری رهبر معظم انقلاب و حضور در صحنه مردم، ریشه های این فتنه را خشک کرد.

 

امام جمعه قهستان با اشاره به این که نهم دی، روز اتحاد شیعه و سنی در حمایت از اصل انقلاب بود، یادآور شد: مردم ایران مانند حماسه نهم دی در هفته وحدت برای مقابله با گروه های تکفیری در کنار یکدیگر خواهند ایستاد و تلاش خواهند کرد شر فتنه گروه های تکفیری را از سر امت اسلامی کم کنند./968/پ202/ب5

 

ارسال نظرات