۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۲۳۸۴۷۱
تولیت مسجد جمکران؛

بسیاری از خواص پایبندی خود را به انقلاب حفظ کرده اند

خبرگزاری رسا - تولیت مسجد مقدس جمکران ضمن اشاره به حماسه 9 دی گفت: عده قابل توجهی از خواص نسبت به آرمان های انقلاب پایبند مانده اند و عده انگشت شماری از جریان انقلاب ریزش کردند.
حجت‌الاسلام محمد حسن رحيميان توليت مسجد مقدس جمکران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان، عصر امروز در همایش بصیرت مهدوی که به مناسبت گرامی‏داشت سالروز 9دی در مسجد مقدس جمکران برگزار شده بود، با اشاره به حدیث «من مات و لم یعرف امام زمانه مات میتةً جاهلیه» گفت: در زمان پیامبر(ص) که جاهلیت اولی بود، دختران را زنده به گور می‏کردند و امروز نیز در جاهلیت ثانویه دختران را با عنوان آزادی به تباهی و مرگ می‏کشانند.

 

تولیت مسجد مقدس جمکران ادامه داد: برخی در رسانه‏ها شبهه‏ای ایجاد کرده‏اند که امام خمینی(ره) در ابتدای فعالیت‏های خود انقلابی عمل کردند و در اواخر فعالیت‏ها، به صورت قانونگرا و دیپلماتیک عمل کردند و ادعای خود را این گونه توجیه می‏کنند که امام حسین(ع) انقلابی عمل کرد و بقیه اهل بیت(ع)، قانونی عمل کردند.

 

مدیر مسؤول نشریه پاسدار اسلام با غلط دانستن توجیهات شبهه ایجاد شده افزود: این ادعای آن‏ها غلط است، چرا که تمام اهل بیت(ع) شهید شدند؛ درباره امام خمینی(ره) هم اگر نامه‏ها و سخنان ایشان در دو سال آخر عمرشان را بخوانند متوجه خواهند شد که کامل ترین پیام‏ها درباره دشمنان اسلام و غرب را در همین دو سال گفتند؛ امام(ره) تا آخر عمرش انقلابی بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان در بخش دیگر با اشاره به گفته‏ی سید حسن نصرالله در ایام فتنه 88 خاطر نشان کرد: در ایام فتنه میلیون‏ها نفر در سراسر دنیا، شب تا صبح دعا می‏کردند که اتفاقی برای نظام اسلامی پیش نیاید؛ با حضور پر شور مردم در حماسه 9دی اطمینان دوستان جمهوری اسلامی به این نظام ده‏ها برابر بیشتر شد.

 

وی در مقایسه گمراه شدن خواص در زمان پیامبر(ص) و بعد از انقلاب اسلامی ابراز کرد: در زمان پیامبر(ص) و بعد از رحلت ایشان، تعداد بسیار زیادی از خواص گمراه شدند و ریزش کردند؛ برعکس این جریان در انقلاب اسلامی ایران رخ داد، بعد از رحلت امام خمینی(ره) بسیاری راه را پیدا کردند؛ مگر تعداد انگشت شماری از خواص که ریزش کردند./840/پ201/ج

 

ارسال نظرات