۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۲۳۸۵۸۰
حجت الاسلام خاموشی:

نماز کلید قرار دادن نسل جوان در مسیر اسلام است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام خاموشی گفت: نماز کلید راهی است که با آن می توان نسل جوان را در مسیر تعیین شده اسلام قرار داد.
حجت‌الاسلام سيد مهدي خاموشي، رييس سازمان تبليغات اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، صبح امروز در بیست و سومین اجلاسیه سراسری نماز در اهواز با اشاره به ضرورت آشنایی نسل جوان با اجزا و شرایط نماز اظهارداشت: آشنایی نسل جوان با نماز می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات امروزی جوانان در جامعه باشد.

وی با اشاره به ولایت پذیری به عنهوان اصلی ترین عنصر نماز افزود: جهان امروز در بحث ولایت دچار چالش جدی شده و درپی پاسخی برای آن است.

حجت الاسلام خاموشی گفت: دشمن برای کاهش رنگ و بوی نماز در کشورهای اسلامی برنامه های گوناگونی دارد و به صورت جهت دار در حال فعالیت است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: باید فرهنگ نماز را در مراکز دانشگاهی، فرهنگی و اداری گسترش داد تا شاهد پر رنگتر شدن این فرهنگ در جامعه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: به سبب عملکرد ضعیف برخی از دستگاه ها متأسفانه انگیزه نسل جدید برای برپایی نماز کاهش یافته و باید درپی برنامه ریزی مناسب برا افزایش انگیزه های جوانان در این زمینه باشیم./9462/پ203/ب2

ارسال نظرات