۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۲۳۸۹۴۰

گردهمایی مدیران مدارس علمیه گلستان در گرگان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی مدیران مدارس علمیه گلستان امروز در گرگان برگزار شد.
نشست مديران مدارس علميه گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام مصطفی ملکی، مدیر استانی حوزه علمیه گلستان امروز در گردهمایی مدیران مدارس علمیه استان با اشاره به نقش ارزیابی در بهبود وضعیت مدارس علمیه گفت: به ارزیابی باید به دید فرصت نگاه شود چرا که ارزیابی سبب پوشش نقاط مغفول مانده شده و در نهایت به بهبود اوضاع کمک خواهد کرد.

 

حجت الاسلام ملکی افزود: چه خوب است که قبل از آن که به حساب ما رسیدگی شود خود به آن رسیدگی کنیم زیرا ارزیابی در این دنیا بسیار سهل تر از ارزیابی در روز قیامت است.

 

حجت الاسلام جباری، رییس کارگروه ارزیابی و نظارت حوزه های علمیه نیز در ادامه این نشست خواستار برگزاری کلاس‌های مشاوره تحصیلی، خانواده و زبان های خارجی شد.

 

وی در ادامه سخنان خود قدم نخست در تحقیق و پژوهش را کتابشناسی دانست و خاطرنشان کرد: طلبه ابتدا باید با کتاب آشنا شود سپس به انجام تحقیق بپردازد.

 

حجت الاسلام جباری خاطر نشان کرد: باتوجه به اینکه گلستان پیش از تشکیل مدیریت های استانی بسیار ضعیف بود، وضعیت امروز مدارس علمیه به سبب فعالیت ها و تلاش های چندساله مدیریت استان جای تقدیر دارد.

 

وی جباری اظهار داشت: در این سفر یک هفته ای، 19 بازدید از مدرسه، 19 جلسه مدیریتی، 176 جلسه معاونین، 20 جلسه امور طلاب و دو جلسه با مدیریت استان انجام و ارزیابی های لازم صورت گرفت تا در جهت بهبود اوضاع کوشش شود.

 

رییس کارگروه ارزیابی و نظارت حوزه های علمیه ادامه داد: هم اکنون در حوزه علمیه 12 روش نوین تدریس داریم که اساتید باید به آنها واقف باشند و در تدریس از این روش‌ها استفاده کنند./1315/پ203/ب1

ارسال نظرات