۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۲
کد خبر: ۲۳۹۰۴۹
مبلغ و کارشناس امور دینی:

جشنواره عمار در ترویج سبک زندگی اسلامی مؤثر است

خبرگزاری رسا ـ مبلغ و کارشناس امور دینی گفت: اکران فیلم های جشنواره عمار، در مقابله با جنگ نرم دشمنان همچنین ترویج سبک زندگی اسلامی می تواند مؤثر باشد.
جشنواره عمار

حجت الاسلام فضیلتی، مبلغ و کارشناس مذهبی در جنوب کرمان، که از اکران کننده های فیلم ها و مستندهای جشنواره عمار در این منطقه است، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار داشت: بنده به وسیله دوستان با جشنواره عمار آشنا شدم و از جشنواره چهارم در رابطه با اکران فیلم ها همکاری می کنم.

 

وی تأثیر اکران فیلم های عمار را در جامعه مثبت ارزیابی کرد و گفت: اکران این فیلم ها در مقابله با جنگ نرم دشمنان همچنین ترویج سبک زندگی اسلامی می تواند مؤثر باشد.

 

حجت الاسلام فضیلتی اکران فیلم ها را در محافل عمومی از قبیل حسینیه ها و نماز خانه ها را از نقاط قوت این جشنواره دانست و گفت: استقبال قشرهای مختلف مردم از این فیلم ها بسیار خوب بود و بعد از اکران معمولا ابراز رضایت کرده و از برگزار کنندگان برنامه تشکر می کردند.


وی با بیان اینکه استقبال مردم از فیلم های اجتماعی و مستند بیشتر بود، تأکید کرد: در جنوب کرمان اگر بتوان فیلم هایی تولید کرد که زندگی مردم را روایت می کند، از جمله فقر زیادی که در این مناطق وجود دارد، مورد استقبال مردم قرار می گیرد.

 

این مبلغ ادامه داد: همچنین می توان سوژه هایی نظیر نفوذ پرسرعت وهابیت در مناطق جنوب کرمان را هم در قالب مستند، مورد نقد و بررسی قرار داد.


حجت الاسلام فضیلتی با اشاره به انگیزه جهادی در اکران فیلم های عمار خاطرنشان کرد: بارها می شد که در زمان اکران به دلیل کمبود امکانات، برخی وسایل مورد نیاز را نداشتیم و جالب است که به طرز غیر قابل باوری مشکل برطرف می شد و شخصی آن وسیله را در اختیارمان قرار می داد، ما این اتفاقات را به فال نیک  می گرفتیم و همین مسأله باعث می شد که بیشتر در کارمان جدی شویم./9703/ت302/ب4

ارسال نظرات