۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۲۳۹۲۰۳

اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور مسؤولان استان قم در مجتمع فرهنگی آموزشی امامزاده سیدعلی(ع) برگزار شد.
سي و هفتمين دوره مسابقات سراسري قرآن کريم در قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امشب مراسم اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مجتمع فرهنگی آموزشی امامزاده سید علی(ع) قم برگزار شد.

 

حجت الاسلام شوذب شیری، مدیر کل امور اوقاف و امور خیریه استان قم، در ابتدای سخنان خود با قدردانی از برگزار کنندگان و شرکت کنندگان در این مراسم گفت: هر یک از پیامبران اولوالعظم دارای یک معجزه بزرگ هستند و قرآن بزرگ‏ترین معجزه پیامبر(ص) است.

 

حجت الاسلام محمدصادق صالحی منش، استاندار قم، با تاکید بر وجود زیر ساخت‏های قرآنی در قم گفت: باید تلاش شود تا مسابقات قرآنی با کیفیت هرچه بیشتر و بهتر در قم برگزار شود؛ خانواده‏ها باید اهتمام جدی در زمینه آموزش‏های قرآنی نسبت به فرزندان خود داشته باشند.

 

بر اساس این گزارش تلاوت قرآن کریم از سوی نفرات برتر مسابقات و هم خوانی گروه میعاد از جمله برنامه‏های اجرا شده در این مراسم بود.

 

گفتنی است در پایان مراسم نیز با حضور احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس، استاندار قم، مدیر کل امور اوقاف و امور خیریه استان و دیگر مسؤولان، به برگزیدگان مسابقات قرآنی جوایزی اهدا شد./840/پ202/ف

 

ارسال نظرات