۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۲۳۹۵۳۰

پیام تسلیت تیپ امام صادق در پی ارتحال آیت الله انصاری شیرازی

خبرگزاری رسا ـ تیپ امام صادق(ع) در بیانیه ای تاکید کرد: آیت الله انصاری شیرازی قبل و بعد از انقلاب اسلامی از مدافعان راستین انقلاب و آرمان های مقدس آن بود، در همه حوادث و رویدادهایی که به هدایت روشنگرانه علمای فرهیخته نیاز بود ،حضوری تاثیر گذار داشت.
آيت الله انصاري شيرازي حضور علما و اقشار مختلف مردم در بيت مرحوم آيت الله انصاري شيرازي

به گزارش خبرگزاری رسا، تیپ 83 روحانیون تبلیغی رزمی امام جعفر صادق(ع) به مناسبت ارتحال آیت الله انصاری شیرازی پیام تسلیتی را صادر کرد.


متن پیام به این شرح است؛


انا لله و انا الیه راجعون

 

ارتحال ملکوتی عالم ربانی و استاد اخلاق آیت الله انصاری شیرازی که عمر گران سنگ خویش را در ترویج اسلام ناب محمدی صلی الله علیه وآله وسلم سپری نمود ،موجب تاثر شدید گردید.

 

ضایعه ارتحال این عالم جلیل القدر که از مفاخر حوزه علمیه قم بود و سال ها در خدمت به اسلام و انقلاب و تربیت شاگردان وارسته کمر همت بسته بود ، ارادتمندان ایشان را در غمی جان کاه فرو برد.

 

این استاد برجسته حوزه علمیه قم که قبل و بعد از انقلاب اسلامی از مدافعان راستین انقلاب و آرمان های مقدس آن بود، در همه حوادث و رویدادهایی که به هدایت روشنگرانه علمای فرهیخته نیاز بود ،حضوری تاثیر گذار داشت.

 

تیپ 83 روحانیون تبلیغی رزمی امام جعفر صادق علیه السلام این ضایعه مولمه را به محضر ولی نعمت و صاحبمان؛ حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و نایب بر حقشان امام خامنه ای مد ظله العالی ، حوزه های علمیه و بیت شریف ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات و حشر با اولیاء الهی را برای آن مرحوم مسألت می نماییم .


روابط عمومی تیپ 83 روحانیون تبلیغی رزمی امام جعفر صادق(ع)/978/د101/ج

ارسال نظرات