۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۲۴۰۱۴۴

الوفاق بحرین حمله تروریستی به نشریه فرانسوی را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ جمعیت الوفاق اسلامی بحرین با محکوم کردن حمله تروریستی به یکی از دفاتر خبری شهر پاریس فرانسه بیان داشت که جهان بشریت به زبان گفت‎وگو برپایه فرهنگ نیازمند است.
جمعيت الوفاق اسلامي بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت الوفاق اسلامی بحرین، امروز طی بیانیه‎ای حمله تروریستی روز گذشته به دفتر نشریه طنز «شارلی ابدو» شهر پاریس پایتخت فرانسه را محکوم کرد و خواستار مبارزه با تروریسم جهانی شد.


در این بیانیه آمده است: زبان کشتار و خونریزی برخلاف انسانیت، عقل و وجدان است.


جمعیت الوفاق اسلامی بحرین خاطرنشان ساخت: تروریست‎ها هیچ گونه عقیده و دینی ندارند و از انسانیت خارج هستند.


در این بیانیه نوشته شده است: جهان بشریت به شدت به زبان گفت‎وگو برپایه فرهنگ  نیازمند است. گفت‎وگویی که به دور از هرگونه قلع و قمع صورت گیرد و بر عقل متکی باشد.


وزارت خارجه سوریه: فرانسه قربانی تروریستی است که خود به وجود آورد


وزارت خارجه سوریه نیز با صدور بیانیه‌ای این حمله تروریستی را محکوم کرد و بیان داشت: کشور سوریه در طول چند سال گذشته بارها نسبت به حمایت از تروریسم به ویژه تروریسمی که سوریه و خاورمیانه را هدف قرار داده هشدار داده بود.


گفتنی فرانسه که خود یکی از کشورهای حامی تروریست‌های مخالف دولت سوریه تحت عنوان (معارضان معتدل) بوده روز گذشته هدف حمله تروریستی قرار گرفت.

 

در این حمله که دفتر مجله شارلی ابدو در قلب پاریس را هدف قرار داده بود 12 نفر کشته و 11 تن دیگر زخمی شدند. در پی این حادثه در فرانسه حالت آماده باش و هشدار شدید امنیتی اعلام شده است./994/ب902/د

ارسال نظرات