۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۲۴۰۶۹۶
استاد حوزه علمیه بابل:

پرداختن به مسائل حاشیه ای، دولت را از مسیر خدمت رسانی منحرف می کند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه بابل با اشاره به برخی اظهار نظرها پیرامون برگزاری همه پرسی برای مسأله هسته ای در کشور گفت: این انتظار مردم است که دولت به جای پرداختن به حاشیه ها به موضوعاتی نظیر اقتصاد مقاومتی و محکم کردن پایه های داخلی اقتصاد بپردازد.
استاد حوزه علميه بابل

fبه گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه بابل در جمع مردم مرزیکلای بابل در مسجد جامع این شهر با اشاره به اظهار نظرهای برخی از مسؤولان در خصوص کوتاه آمدن از آرمان های انقلاب گفت: متأسفانه برخی از دولت مردان در اظهار نظرهایی اعلام کردند که مسأله هسته ای ربطی به آرمان های ما ندارد  و همین سخنان با استقبال رسانه های غربی مواجه شد.

 

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که همه ایستادگی و مقاومت مردم غیور ایران به دلیل همین آرمان ها است، تصریح کرد: همه کشورها حتی آنهایی که دین ندارند برای خودشان آرمان و مقدساتی دارند که برایش جان می دهند و عزت و شرف خود را با هیچ چیز معامله نمی کنند.

 

استاد حوزه علمیه بابل ادامه داد: بر اساس فر هنگی که قر آن به ما مسلمانان یاد می دهد کافران نباید بر مسلمانان حاکم شوند و این آرمان ما است که به آن پایبندیم.

 

حجت الاسلام بابائیان هوشیاری و بصیرت را در مقابله نقشه ها و توطئه های دشمنان یادآور شد و خاطرنشان کرد: همه ما باید با هوشیاری و بصیرت، همه اقدامات دشمن را بررسی کنیم زیرا امروز نوبت سانتریفیوژها و فردا نوبت آرمان های ما است و با هر عقب نشینی دشمن یک قدم به جلو می آید.

 

وی با بیان این، که آمریکا دولت قابل اعتمادی نیست اذعان کرد: تجربه های سی و شش ساله انقلاب و به کار بستن انواع توطئه های دولت آمریکا حنای ترفندهای آمریکا را در برابر هوشیاری ما بی رنگ کرده است.

 

استاد حوزه علمیه بابل، ترفندهای آمریکا را نخ نما شده دانست و گفت: امروز تحریم های گسترده اقتصادی حربه ای به دست دشمن است و به همین دلیل باید همه از جمله مسؤولان با اجرای کردن دستورات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی این مکر دشمنان را به سوی خودش برگردانند.

 

وی ادامه داد: اگر چشم به دست دشمن داشته باشیم این تحریم ها باقی خواهد ماند و دشمن از این ضعفی که خود ابراز می کنیم به نفع خودش بیشتر استفاده می کند.

 

حجت الاسلام بابائیان با توصیه به رییس جمهور حاشیه سازی های مسؤولان دولتی را بر ضد منافع دولت و مردم دانست و گفت: متأسفانه در همه دولت ها معمولاً تا دو سال اول مشکلات را به گردن دولت قبلی می گذارند و دو سال دیگر هم می گویند قانون اشکال دارد.

 

وی افزود: برخی افراد این روزها صحبت از رفراندوم و همه پرسی می کنند تا مسأله هسته ای به همه پرسی گذاشته شود این انتظار مردم است که دولت به جای پرداختن به حاشیه ها به موضوعاتی نظیر اقتصاد مقاومتی و محکم کردن پایه های داخلی  اقتصاد بپردازد.

 

امام جمعه بابلکنار با بیان این که موضوع همه پرسی و مجاری آن در قانون اساسی پیش بینی شده است، تصریح کرد: موضوع همه پرسی بر اساس اصل 52 و 177 قانون اساسی از اختیارات رهبری و مجلس است و به همین دلیل پرداختن این موضوعات دولت را از اصل خدمت رسانی به مردم دور  می کند.

 

وی ادامه داد: ما بحث انرژی هسته ای را که با حیات و امنیت کشور وابسته است به تاراج نمی گذاریم و این خواست ملی احاد ملت ایران است./1313/پ202/ب1

ارسال نظرات