۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۲۴۰۸۳۹
در قم؛

چهارمین دوره سیر مطالعاتی عفاف و حجاب برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مؤسسه فرهنگی پژوهشی طهورا افتتاحیه چهارمین دوره «سیر مطالعاتی عفاف و حجاب» را در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با سبک زندگی اسلامی در قم برگزار می کند.
موسسه طهورا
حجت الاسلام ابراهیم باقرزاده مدیر داخلی مؤسسه فرهنگی پژوهشی طهورا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی را میزبان مهمانان افتتاحیه مؤسسه فرهنگی پژوهشی طهورا بیان کرد و گفت: این افتتحایه به چهارمین دوره سیر مطالعاتی عفاف و حجاب در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی تعلق دارد.
 
وی در ادامه با اشاره به حضور سخنرانان مطرح در این افتتاحیه اظهار داشت: حجت الاسلام زیبایی نژاد رییس مرکز تحقیقات و مطالعات زن و سرهنگ زاهدیان پلیس امنیت اخلاقی کل کشور از سخنرانان این افتتاحیه هستند.
 
حجت الاسلام باقرزاده به برگزاری این افتتاحیه در حضور میهمانان مختلف اشاره کرد وابراز داشت: مدعوین این مراسم اساتید، مؤلفان، مؤثران، سخنرانان عرصه غفاف و حجاب و دانش پژوهان پژوهشگاه هستند.
 
مدیر داخلی مؤسسه فرهنگی پژوهشی طهورا زمان برگزاری این افتتاحیه را 27 دی اعلام کرد و افزود: مراسم ساعت 18:30 شنبه 27 دی‌ماه در سالن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می شود.
 
حجت الاسلام باقرزاده فعالیت های مؤسسه فرهنگی پژوهشی طهورا را در سه عرصه عرصه آموزش، تبلیغ و پژوهش ذکر کرد و گفت: مؤسسه طهورا دوره آموزشی دانش پژوهان خود را در طی دو سال برگزار و آن ها را به عنوان مبلغ به مناطق مختلف اعزام می کند.
 
گفتنی است، این مؤسسه در عرصه پژوهش تاکنون درس نامه عفاف و حجاب را تدوین و اقدام به چاپ این درس نامه کرده است و همچنین مقالات مختلف در رابطه با عفاف و حجاب را به جامعه علمی و پژوهشی کشور ارائه کرده است./1322/ت302/ی
ارسال نظرات