۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۲۴۰۸۴۳

مجله شارلی ابدو کاریکاتور جدیدی از پیامبر اسلام را منتشر کرد

خبرگزاری رسا ـ مجله اسلام ستیز فرانسوی در ادامه اقدامات تحریک‌آمیز خود، کاریکاتور جدیدی را از پیامبر اکرم به چاپ رساند.
دفتر مرکزي مجله شارلي ابدو در شهر پاريس
 
به گزارش خبرگزاری رسا، نخستین شماره از مجله اسلام ستیز فرانسوی شارلی ابدو پس از حمله به دفتر مرکزی این مجله در پاریس با چاپ کاریکاتور جدیدی از پیامبر اسلام (ص) منتشر شد؛ اقدامی که نشان از خصومت بی‎پایان عوامل این مجله با دین اسلام دارد.
 
 
بر روی جلد آخرین شماره این مجله اسلام ستیز فرانسوی کاریکاتوری به چاپ رسیده که پیامبر اسلام (ص) را در حالی نشان می دهد که شعار "من شارلی هستم" را در دست دارد.
 
 
طرفداران سردبیر سابق مجله شارلی ابدو پس از قتل وی در جریان حمله به دفتر مرکزی این نشریه در پاریس شعار "من شارلی هستم" را در خیابان ها به دست می گرفتند.
 
 
انتشار کاریکاتور ضد اسلامی جدید این مجله اعتراض فراوان مسلمانان فرانسه و سایر کشورها را به دنبال داشته است.
 
گفتنی است، هفته گذشته دو فرد مسلح با حمله به دفتر مجله اسلام‎ستیز شارلی هبدو در شهر پاریس، پایتخت فرانسه 12 تن را کشته و 10 نفر دیگر را زخمی کردند؛ مجله شارلی هبدو سابقه انتشار کاریکاتورهای اهانت‎آمیز از پیامبر اسلام (ص) را در کارنامه خود دارد.  
 
پلیس فرانسه گفته بود که دو مرد نقاب پوش با اسلحه های AK47 خود به دفتر مرکزی مجله شارلی هبدو در منطقه یازده شهر پاریس حمله کردند.
 
خبرگزاری فرانسه نیز گزارش داده بود که حمله کنندگان به دفتر مجله اسلام ستیز فرانسوی به حداقل یک راکت انداز نیز مسلح بوده اند.
 
دو نفر از کشته شدگان حمله به دفتر مرکزی مجله اسلام ستیز شارلی ابدو در پاریس پلیس بوده و 10 نفر بقیه از خبرنگاران این مجله بودند؛ یکی از پلیس های کشته شده در جریان این حادثه نیز مسلمان بوده است./990/ب902/ک
ارسال نظرات