۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۲۴۰۹۲۶
مدیرعامل سازمان اموال و املاک ستاد اجرایی فرمان امام خمینی خبرداد؛

اعطای 6 هزار منزل مسکونی از سوی مقام معظم رهبری به مردم میانه

خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل سازمان اموال و املاک ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) گفت: مراسم هبه شش هزار منزل مسکونی به مردم میانه از سوی مقام معظم رهبری طی مراسمی با عنوان کرامت ولایت برگزار شد.
بنياد برکت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همایش  «کرامت ولایت» امروز با حضور گسترده مردم ومسؤولان شهرستان میانه در مسجد جامع امامزاده سید اسماعیل این شهر برگزار شد و طی آن 5 سند از اسناد شش هزار عرصه منزل مسکونی تحت عنوان عطیه مقام معظم رهبری به مردم شهرستان میانه به صورت نمادین واگذار شد.


محمد شیرزاد، مدیرعامل سازمان اموال و املاک ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در مراسم اهدای اسناد مالکیت مردم میانه، اظهار داشت: طبق نظر مقام معظم رهبری که مسؤولیت اموال در اختیار ولی فقیه را بر عهده دارند، صاحبان اصلی این اموال مردم هستند.


وی افزود: نظر مقام معظم رهبری این است که این اموال و املاک به دست صاحبان اصلی که همانا مردم شریف و محروم در سراسر کشور اسلامی هستند، برسد؛ بر همین اساس معظم له در اهدای این اموال به مردم عنایت و لطف ویژه ای دارند.


مدیرعامل سازمان اموال و املاک ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) عنوان کرد: 3 دانگ از عرصه شش هزار واحد مسکونی در شهرستان میانه متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام با تشکیل شش هزار پرونده مستقل به صورت رایگان تا حداکثر شش ماه آینده تقدیم مردم خواهد شد.


شیرزاد با اشاره به اجرای چهار طرح بزرگ اقتصادی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام در استان آذربایجان شرقی، گفت: این طرح ها با 238 میلیارد ریال اعتبار در شهرهای تبریز، بستان آباد، مراغه و صوفیان اجرا می شود که موجب رونق اقتصادی، فرهنگی و علمی منطقه شده است.


وی ادامه داد: همچنین احداث  23مدرسه با 126 کلاس در شهرهای اسکو، اهر، بستان آباد، هریس، ورزقان، تبریز، عجب شیر و مراغه با 47 میلیارد ریال اعتبار و احداث 26 مسجد در شهرهای اهر، ورزقان، هریس و چاراویماق با 32 میلیارد ریال اعتبار نیز از طرح های این ستاد در آذربایجان شرقی است.


مدیرعامل سازمان اموال و املاک ستاد اجرایی فرمان امام افزود: ساخت یک باب مسجد و 4 باب مدرسه در شهرستان میانه برای سال آینده با 60 میلیارد ریال اعتبار و چندین طرح اقتصادی جزو برنامه های این ستاد است و بدون شک با زحمات مسئولین ستاد فرمان امام به ویژه رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) محقق خواهد شد.


گفتنی است، در پایان این مراسم که با حضور پرشور مردم میانه برگزار شد، شرکت کنندگان با سر دادن شعارهایی ضمن تشکر و قدردانی از این عطیه مقام معظم رهبری، همراهی دائمی مردم میانه با انقلاب اسلامی و ولایت فقیه را فریاد زدند./935/پ202/ب6

ارسال نظرات