۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۲۴۱۰۴۴

پزشک هندی در ساری شیعه شد

خبرگزاری رسا ـ یک تبعه کشور هندوستان با حضور در محضر نماینده ولی فقیه مازندران به دین مبین اسلام تشرف یافت.
پزشک هندي در دفتر امام جمعه ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، ویکرم آمالاوانان، تبعه کشور هندوستان که پیرو دین هند و مسلک پیلاری بود با حضور در دفتر  آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار و علاقه مندی خود را به دین مبین اسلام و مذهب حقه شیعه اثنی عشریه اعلام کرد که پس از مراحل مقدماتی پس از شهادت به وحدانیت خداوند متعال و به رسالت و خاتمیت پیامبر اعظم(ص) و به امامت و ولایت دوازده امام معصوم(ع) دین مبین اسلام و مذهب حقه اثنی عشریه را پذیرا شد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران نیز در این دیدار با تبریک پذیرش این فرد به دین مبین اسلام، گفت: همه ارزش های اخلاقی، انسانی و دینی در اسلام ناب نهفته است و نها تعالیم دینی است که انسان را به اوج سعادت می رساند.

 

امام جمعه ساری با اشاره به این که امروز اسلام ناب در دنیا عزت و عظمت دارد، خاطرنشان کرد: این عزت و سربلندی در سایه توجهات خداوند متعال به امت اسلامی در عرصه جهانی حاصل شده است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت بهره گیری از احکام و ارزش های دینی در زندگی فردی و اجتماعی تأکید کرد و بیان داشت: اسلام دین حق است و امروز نیز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی احکام اسلام حقیقی در این کشور اجرایی می شود.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که علیرغم همه توطئه افکنی های دشمنان علیه اسلام ناب، امروز شاهد گسترش اسلام در جهان هستیم، خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی به برکت اسلام ناب محمدی در جهان عزت و افتخاری دو چندان دارد.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم که در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار شد آیت الله طبرسی یک جلد کلام الله مجید نفیس و هدیه ای به وی اهداء کرد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات