۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۲۴۱۱۸۹
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

غرب آزادی بیان را دستاویزی برای اهانت به اسلام قرار داده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سمنان با محکوم کردن اقدام اهانت‌آمیز، قبیحانه نشریه فرانسوی نسبت به اسلام و ساحت مقدس حضرت محمد(ص) و حمایت دولت این کشور از این عمل شرم‌آور گفت: غرب، آزادی بیان را دستاویزی برای اهانت به اسلام قرار داده است.
امام جمعه سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد شاهچراغی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته سمنان که با حضور مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه این شهرستان برگزار شد، در بخش نخست سخنانش با سفارش نمازگزاران به صبر و تقوا اظهار کرد: صبر در هنگام فراهم بودن زمینه گناه از زیباترین انواع صبر محسوب می شود و همین بردباری بود که یوسف پیامبر(ع) را عزیز دوران خویش کرد.

 

وی با بیان اینکه انسان در طول زندگی مواجه با آفاتی است که باید برای رسیدن به درجات عالی انسانیت خود را مصون از آنها نگاه دارد؛ تصریح کرد: انسان باید مراقبت دائمی بر اعمال و رفتاری که از اعضا و جوارحش سر‌می‌زند را فراموش نکند؛ چرا که در غیراین‌صورت اعضا و جوارح آدمی می‌تواند سرمنشأ بسیاری از گناهان شود.

 

امام جمعه سمنان با اشاره به سخنان آیت‌الله مکارم شیرازی در اجلاسیه اخیر طلاب و روحانیان در شهر قم اظهار داشت: جامعه با انواع تهدیدات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مواجه است و اما در این میان تهدیدات فرهنگی و اقتصادی بسیار خطرناک‌تر است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی با اشاره به انواع ابزارهای تهاجم فرهنگی دشمنان، تأکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی می‌خواهند اعتقادات و اخلاق‌مداری را در جامعه ما به ویژه در بین نسل نوجوان و جوان کمرنگ کنند.

 

امام جمعه سمنان ائتلاف 40 کشور غربی برای مقابله با گروهک تکفیری داعش را دروغی بزرگ از جانب این کشورها عنوان کرد و گفت: این ائتلاف ادعایی دروغین بیش نبود، چرا که حتی یک قدم هم در این راه برداشته نشد؛ اما جمهوری اسلامی ایران بدون سردادن شعار و ادعایی به داد مردم مظلوم و ستمدیده سوریه و عراق رسید.

 

گفتنی است، نمازگزاران سمنانی پس از اقامه نماز جمعه، در محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی و دولت این کشور با سردادن شعارهایی در محکومیت سیاست‌های استکبارجهانی و توهین به ادیان آسمانی به‌ویژه مقدسات اسلامی، مسیر مسجد امام خمینی(ره) تا چهارراه مازندران شهر سمنان را راهپیمایی کردند./977/پ202/ب6

ارسال نظرات