۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۲۴۱۳۱۹
استاد حوزه علمیه مازندران:

صهیونیست ها صحنه گردان اصلی توهین به ساحت پیامبر هستند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران گفت: کارگردانان سناریوی اخیر در فرانسه به یقین صهیونیست ها و دستگاه های اطلاعاتی کشورهای استکباری غربی بوده که هدف آن ها ایجاد موج جدید اسلام هراسی در دنیا است.
امام جمعه محمودآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، حجت الاسلام سید داود موسوی، استاد حوزه علمیه مازندران  امروز دیدار جمعی از فعالان فرهنگی این شهرستان با اشاره به اتفاقاتی که در اقصی نقاط عالم در حال وقوع بوده و پشت صحنه مجموعه همه رویدادهایی که در جغرافیای جهان اسلام در حال وقوع است، گفت: همه این قضایا گویای عقبه هدایت گری برای انتقام از جهان اسلام است.

 

امام جمعه محمودآباد تصریح کرد: حمله تروریستی به یک نشریه در فرانسه که همه دنیا آن را محکوم کرده اند و رهبران بعضی از کشورهای بزرگ دنیا در تجمع وحدت در مقابل تروریسم در پاریس شرکت کردند و ظاهراً این باید ختم پرونده بوده باشد، اما به ناگاه افکار عمومی دنیا شاهد حمله به نمادهای اسلامی و اماکن مربوط به مسلمانان در فرانسه شدند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: نشریه ای که در حال ورشکستگی بود و هزینه چاپ دوره ای چند هزار نسخه را نداشته ناگهان در تیراژ سه تا شش میلیونی در یک روز چاپ و با چاپ کاریکاتور و اهانت به ساحت قدسی پیامبر اعظم(ص) به ده ها کشور دنیا ارسال می شود و کارگردانان این سناریو به یقین صهیونیست ها و دستگاه های اطلاعاتی کشورهای استکباری غربی بوده که هدف آن ها ایجاد موج جدید اسلام هراسی در دنیا است.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که آتش فتنه تکفیری ها در کشورهای اسلامی با مقاومت مردمی و علمای اسلامی رو به افول است، گفت: بیم آن می رود که دود آن چشم طراحان اصلی را کور کرده و مجدداً با فکر پلید شیطانی و تنظیم سناریویی دیگر با طراحی حادثه مرموز و مشکوک پاریس سعی در شکل دهی افکار عمومی به مقابله با اسلام اصیل و جلوگیری از رشد تمدن نوین اسلامی بر پایه وحدت اسلامی را دارند.

 

امام جمعه محمودآباد با تاکید بر این که خدا را شاکریم که دست های پلید و پنهان صهیونیسم و استکبار جهانی در این جریان آشکار شده است، تصریح کرد: مردم آگاه جهان اهداف پشت پرده آنها را که جلوگیری از مهاجرت معکوس و به فراموشی سپردن کشتار زنان و کودکان بی دفاع در غزه و کرانه باختری و نمایش خشن از چهره اسلام بود را شناختند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران ضمن هشدار به کشور فرانسه در عدم بهره برداری از این حادثه برای کسب مشروعیت داخلی و جهانی، ادامه داد: رفتار آنها را در اعزام ناوگان نظامی به منطقه به بهانه مبارزه با گروه های تکفیری برای حضور دائمی در منطقه رصد کرده و همگی را نشانه سوء استفاده اردوگاه جهانی استعمار برای مقابله با تمدن رو به گسترش اسلام می دانیم.

 

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر این که هتک حرمت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام و همه ادیان ابراهیمی محکوم است، گفت: از دولت های اروپایی می خواهیم که هرگز اجازه توهین به مقدسات مذهبی را تحت لوای آزادی اندیشه فراهم نسازند.

 

امام جمعه محمودآباد با بیان این که دین مبین اسلام در حال گسترش در عرصه جهانی است، بیان داشت: دشمنان از این امر مهم هراسان بوده و تلاش دارند با اقدامات خود مانع ترویج اندیشه های ناب اسلامی در کشورهای جهان شوند.

 

وی با اشاره به این که عشق و محبتی ارزنده نسبت به پیامبر اکرم در میان آحاد مردم وجود دارد، ادامه داد: آن چه مشاهده می شود این است که روز به روز بر عظمت و عظمت دین مبین اسلام و پیامبر اکرم افزوده می شود./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات