۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۲۴۱۴۲۴
مدیر حوزه علمیه عصمتیه سمنان:

ترویج اسلام هراسی و اهانت به پیامبر اعظم نشانگر ضعف و درماندگی استکبار است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه عصمتیه سمنان با بیان اینکه اسلام هراسی برنامه اصلی غرب است، گفت: اهانت به پیامبر اعظم(ص) به ‌عنوان بالاترین شخصیت جهان اسلام، نشانگر ضعف و درماندگی استکبار است.
اسلام هراسي

معصومه ذوالفقاری، مدیر حوزه علمیه عصمتیه شهرستان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) گفت: اینها حربه‌هایی است که دشمنان بر علیه مسلمانان اتخاذ کرده‌اند و می خواهند از این راه به دین مبین اسلام ضربه بزنند و از این‌رو هر روز بهانه‌ای جدید برای ضربه زدن به امت اسلامی می‌جویند.

 

وی با بیان اینکه حرکتی که در قالب کاریکاتور و اهانت به والاترین شخصیت جهان اسلام و بشریت صورت گرفته نشانگر ضعف و استیصال و درماندگی دشمنان در مقابل منطق قوی اسلام ناب محمدی و موج گرایش افراد به این آیین مقدس است، افزود: هتاکان و مستکبران جهانی می‌خواهند با این حرکت‌ها بصیرت خاص مسلمانان را بسنجند و مشاهده کنند که آیا با این اقدامات می‌توانند ملت‌های اسلامی را نسبت به ارزشها بی‌تفاوت کنند.

 

ذوالفقاری توهین‌های مکرر و چندین‌باره به معتقدات و مقدسات اسلامی از سوی رسانه‌ها و برخی سیاستمداران غربی را حربه‌ای برای کاستن ضریب حساسیت مسلمانان نسبت به این اقدام موهن و زمینه‌سازی برای زیر پا گذاشتن بیش از پیش حقوق آنها دانست و تصریح کرد: دشمنان اسلام شیعیان را بزرگترین مانع در راه رسیدن به اهداف شوم خود می‌دانند.

 

مدیر حوزه علمیه عصمتیه سمنان انتشار کاریکاتور‌های شرم‌آور توسط نشریه شارلی ابدو و اقدامات تروریستی تکفیری‌ها را در یک راستا و هدف برشمرد و اظهار داشت: کشور‌های غربی تمام تلاش خود را برای از بین بردن گرایش و اقبال عمومی بسیاری از مردم جهان نسبت به اسلام بکار برده‌اند و با ایجاد گروه‌هایی چون داعش به دنبال تخریب و تهییج افکار عمومی نسبت به اسلام و به راه انداختن موجی از بدبینی و اسلام هراسی در دنیا هستند.

 

وی با اشاره به اینکه برخی از کشورها از این حرکات قبیحانه و توهین به مقدسات تمامی ادیان سود می‌برند، گفت: استکبار جهانی در هرصورت چه با فروش اسلحه و به‌راه‌انداختن جنگ و جدال بین مسلمانان و چه با ایجاد تفرقه میان مذاهب در صدد سود‌جویی و اجرای نقشه های پلید خود در سطح منطقه و جهان است.

 

ذوالفقاری با یادآوری بیانات رهبر معظم انقلاب در باب ضرورت بصیرت افزایی و وحدت بین پیروان مذاهب اسلامی تأکید کرد: مسلمانان باید همواره بصیرت خود را داده و همیشه آماده و هوشیار باشند، با گردآمدن حول محور وحدت یک‌صدا جوابی در خور توجه به عاملان و حامیان این هتاکی و دشمنان همیشگی اسلام بدهند تا دشمن بداند که مسلمانان بابصیرت همیشه در صحنه هستند و هیچ‌گاه دست از ارزش‌ها و مقدسات خود برنمی‌دارند.   

 

مدیر حوزه علمیه خواهران سمنان با تأکید بر اینکه پیامبر اکرم (ص) پیام آور صلح و دوستی و مهر است، خاطر نشان کرد: وحدت و برادری بین مذاهب اسلامی به‌ویژه شیعه و سنی بهترین‌راه برای نشان دادن چهره واقعی اسلام ناب محمدی به جهانیان و دفع دسیسه‌های اسلام هراسانه دشمنان به تشکیل و حمایت از وحشی‌گری گره‌های تکفیری است./977/ت302/ب6

ارسال نظرات