۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۲۴۱۴۷۱
با صدور بیانیه ای؛

تیپ امام جعفر صادق اهانت به پیامبر اسلام را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ طلاب و روحانیون تیپ 83 تبلیغی رزمی امام جعفر صادق (ع) با صدور بیانیه ای اهانت نشریه شارلی ابدوی فرانسوی به ساحت مقدس حضرت محمد(ص) واکنش نشان دادند.
بيانيه
به گزارش خبرگزاری رسا، در پی اهانت نشریه شارلی ابدوی فرانسوی به ساحت مقدس حضرت محمد(ص) و جریحه دار شدن قلوب مسلمانان جهان، طلاب وروحانیون تیپ 83 تبلیغی رزمی امام جعفر صادق (ع) با صدور بیانیه ای به این اهانت واکنش نشان دادند.
 
متن این بیانیه به این شرح است:
 
باسمه تعالی
 
 
انتشار کاریکاتوری موهن علیه رسول مهر و رحمت ؛حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه وآله در نشریه فرانسوی، قلوب بیش از یک میلیارد و نیم مسلمان جهان را جریحه دار کرد.
 
چگونه است در کشوری که شعاردموکراسی و آزادی آن گوش فلک را کر کرده است اندیشمندان آزاده ای که بدون توهین و افتراء، صرفا در مقالات علمی خود، افسانه هولو کاست را زیر سوال برده اند باید در حبس به سر ببرند؛ اما افراد هتاک و مزدوری که با وارونه جلوه دادن چهره نورانی اسلام ناب محمدی به پیامبر اسلام و کتاب مقدس مسلمانان توهین می کنند، از حمایت همه جانبه برخوردار می شوند؟!!
 
اردوگاه غرب در این سال ها که شاهد رشد روز افزون اسلام به اقصی نقاط عالم است، از انجام هر گونه جنایتی جهت مشوه کردن چهره نورانی اسلام دریغ نمی ورزد . ایجاد گروه های تکفیری امثال داعش، طالبان، بوکو حرام و معرفی آن ها به دنیا به عنوان نمایندگان واقعی امت اسلامی، به سخره گرفتن و توهین به پیامبر اسلام و کتاب مقدس مسلمانان و ایجاد اختلاف بین مسلمانان، از سیاست هایی است که دشمنان اسلام با هدف جلوگیری از نفوذ و گسترش اسلام مرتکب می شوند.
 
طلاب و روحانیون تیپ 83 تبلیغی رزمی امام جعفر صادق علیه السلام ضمن محکوم نمودن این حرکت های وقیحانه و ناشیانه، به دشمن اعلام می دارد که خورشید همیشه پشت ابر ها قرار نمی گیرد و اگر همه نیروهای خود را جمع کنید هرگز موفق نخواهید شد از گسترش روز افزون اسلام جلوگیری نمایید؛ چرا که این وعده حتمی و تخلف ناپذیر خداوند است که مستضعفین روی زمین نجات پیدا کرده و اسلام در سرتاسر گیتی به پیشوایی خلف صالح پیامبر عظیم الشان اسلام، مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف گسترش خواهد یافت. انشاءالله
 
روابط عمومی تیپ 83 امام جعفر صادق علیه السلام
 
/1322/د101/ج
ارسال نظرات