۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۲۴۱۷۳۷
مدیر مرکز اسلامی ایتالیا در گفت‏وگو با رسا تاکید کرد:

کمپین عشاق محمد روشی برای عدالت‎خواهی مسلمانان/حضور نتانیاهو در تظاهرات پاریس برای تقویت جنگ تمدنی اسلام و غرب بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز اسلامی ایتالیا گفت: حضور نتانیاهو در تظاهرات ضد حملات تروریستی به دفتر شارلی ابدو برای تقویت جنگ تمدنی دنیای اسلام و دنیای غرب بود.
شيخ عباس دي پالما

 

حجت الاسلام عباس دی پالما، مدیر موسسه امام مهدی (عج) ایتالیا در گفت و گو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، گفت: پیامبر گرامی اسلام از ابتدای ماموریت خود در مکه مورد اهانت و تعرض قرار گرفته است. بنابراین، این اتفاقات ادامه ی همان ظلم ها و اکاذیبی ست که از ابتدای نزول رحمت در میان ما بوده است.

 

وی افزود: روشن است که این حملات امروزه شکل جدیدی به خود گرفته است اما ریشه ی آن در همان اقدامات شیطانی است که با هدف خاموش کردن نور خدا و جایگزینی آن با استکبار صورت می پذیرد.

 

دکتر دی پالما نقش دستگاه های جاسوسی MI6 و موساد در این اقدامات را یکی از احتمالات موجود دانست و افزود: هدف احتمالی این دستگاه های جاسوسی اجرای نقشه ی خود مبنی بر زیر سوال بردن اسلام و مسلمین در سراسر جهان و به تبع آن افزایش نفرت هر چه بیشتر نسبت به مسلمانان با تروریست خواندن آنهاست.

 

رهبر شیعیان ایتالیا با اشاره به حضور نخست وزیر اسرائیل در تظاهرات ضد حمله به دفتر شارلی ابدو خاطر نشان کرد: این حضور برای تقویت جنگ تمدنی اسلام و دنیای غرب صورت گرفته است و نتانیاهو قصد داشت نگرانی خود را نسبت به ارزش های انسانی نشان دهد.

 

وی افزود: چه کسی برای صدها هزار فلسطینی، عراقی و سوری که در نتیجه تروریسم اسرائیل کشته شدند تظاهرات کرد؟ چه کسی در باره ی کشته شدن شیخ عبدالله دادو در بلژیک تظاهرات کرد؟ اینها نبودند چرا که چهره ی این یهودیان پر از نفاق است.

 

دی پالما راه اندازی کمپین عشاق محمد (ص) برای اعتراض به هتک حرمت به صاحت مقدس پیامبر اسلام (ص) را مفید دانست و افزود: راه اندازی چنین کمپین هایی توسط مسلمانان می تواند شیوه ی خوبی برای ابراز عدالت خواهی مسلمانان و همین طور ابراز محبت به پیامبر مکرم اسلام باشد. هر چند تا زمانی که کانال های اصلی ارتباط با عموم مردم تحت کنترل لابی های یهودی است، نباید انتظار زیادی از چنین کمپین هایی داشت.

 

وی قربانیان اصلی تروریسم در جهان را مسلمانان دانست و افزود: طی دهه های گذشته مسلمانان، اصلی ترین قربانیان تروریسم بوده اند. در شرق دنیا جمعیت مسلمان توسط حملات تروریستی و نظامی هدف بمب گذاری قرار می گیرد و در غرب مساجد مسلمانان مورد حمله قرار گرفته و ماییم که قربانی تبعیض هستیم. لذا تروریسم به وضوح ابزاری در دست دشمنان اسلام است.

 

دی پالما که از خانواده ای کاتولیک در شهر فلورانس ایتالیا متولد شده است، به گفته ی خود، از جوانی به دنبال یافتن فلسفه ی حیات می گشته است. وی با مطالعه ی آثار ترجمه شده علمایی چون علامه طباطبائی، شهید مطهری و امام خمینی (ره) به زبان انگلیسی دین اسلام و مکتب تشیع را برای ادامه ی حیات خود انتخاب می کند./995/ب911/ک

ارسال نظرات