۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۲۴۱۹۰۲
استاندار سمنان:

اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام ریشه‌ای صهیونیستی دارد

خبرگزاری رسا ـ استاندار سمنان گفت: اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام(ص) و حمایت دولتمردان غربی از این حرکت، ضد آزادی‌های انسانی و حماقت محض است که بی‌تردید ریشه‌ای صهیونیستی دارد.
استاندار سمنان در نشست خبري همايش ملي ميقات الرضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، محمد وکیلی، استادار سمنان در نشست خبری امروز همایش ملی میقات الرضا(ع) که با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه این استان و اصحاب رسانه و مطبوعات در سالن جلسات استانداری سمنان برگزار شد، با محکوم کردن هتک حرمت ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) اظهار داشت: در جامعه بشری هیچکس حق اهانت نابجا به هیچ انسانی را ندارد حال آنکه اهانت به پیامبر اسلام توهین به یک و نیم میلیارد مسلمان در جهان است.

 

وی در ادامه با پرداختن به موضوع برگزاری همایش ملی میقات الرضا(ع) به میزبانی استان سمنان، تصریح کرد: مردم ولایت مدار ایران همه ساله از نقاط مختلف کشور به قصد زیارت امام رضا(ع) به سمت مشهد رهسپار می‌شوند که سمنان همواره میزبان قدوم زائرین آن امام همام است.

 

وکیلی با بیان اینکه از گذشته‌های دور مسؤولان تلاش‌های زیادی برای ایجاد مسیری امن همچون فراهم کردن شرایط مناسب در حمل و نقل ریلی و جاده‌ای داشته اند که این خود نشان دهنده توجه ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به زائران امام رضا(ع) است، افزود: این همایش در سال‌های گذشته در سطح منطقه برگزار می‌شد و امسال استان ما این توفیق را دارد که میزبان همایش میقات الرضا(ع) باشد.

 

نماینده عالی دولت در استان سمنان با تأکید بر اینکه موضوعات پیرامون خدمت‌رسانی بهتر به زائران امام رضا(ع) باید از منظر ملی بررسی شود و این مهم نیازمند نگاه و توجهی کشوری است، خاطر نشان کرد: استانداری سمنان آمادگی همکاری بی‌شائبه با سرمایه گزاران و خیران در راستای احداث هتل‌ها و زائرسراها در طول مسیر حرکت زائران حضرت ثامن الحجج(ع) در این استان را از این طریق اعلام می‌کند.

 

استاندار سمنان در بخش دیگری از سخنان خود از افتتاح بخشی از آزاد‌راه حرم تا حرم در ماه آینده خبر داد و گفت: قطعه اول طرح بزرگ آزادراه حرم تا حرم در حد فاصل قم تا گرمساردر دهه مبارک فجر با حضور ریاست محترم جمهور افتتاح خواهد شد و پروژه بکارگیری قطارهای برقی نیز در این مسیر به‌زودی کلید خواهد خورد./977/پ202/ب6

ارسال نظرات