۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۲۴۲۴۴۶
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

ملت ایران با تحریم و تهدید از حقوق هسته ای خود کوتاه نمی‌آید

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سمنان با اشاره بر اینکه مذاکرات هسته ای هرچقدر طول بکشد مانع دستیابی ملت ما به حق مسلمش نمیشود، گفت: ملت ایران از حقوق هسته ای خود کوتاه نمی‌آید و تحریم و تهدید بر اراده مردم ما تأثیری ندارد.
امام جمعه سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد شاهچراغی، امام جمعه این شهرستان ظهر امروز در خطبه‌های نماز وحدت بخش و دشمن شکن جمعه شهر سمنان با اشاره به تهدیدات مجدد مقامات آمریکایی و به‌کار بردن لفظ غلط و تکراری «گزینه نظامی روی میز است» اظهار داشت: دشمنان باید از گذشته درس بگیرند آنها سال‌ها قبل گزینه نظامی را آزموده‌اند و در مقابل ملت مسلمان ما شکست خورده‌اند.

 

وی با بیان اینکه حتی اگر مذاکرات هسته‌ای 20 سال نیز به طول انجامد ملت مقاوم ایران دست از حقوق خود و حفظ فناوری صلح آمیز هسته‌ای نمی‌کشند، خاطر نشان کرد: دشمنان بدانند حکایت ملت ایران همانند میخی است که هر چه بر آن بکوبند استوار و محکم تر می‌شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تبریک فرارسیدن ماه پیروزی انقلاب اسلامی به امام زمان(عج) و تمام مسلمانان، افزود: باید به سخنان امیدوار‌کننده و نشاط آور امام خامنه‌ای در دیدار‌ها و سخنرانی‌های اخیرشان بیشتر توجه کنیم و از آنها در راه سعادت دنیا و آخرت خود استفاده کنیم؛ ولی امر مسلمین جهان در دیدار با ورزشکاران تخلف و قانون شکنی را بیماری مسری دانست که باید به سرعت در جامعه درمان شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی در ادامه با محکوم کردن حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بخشی از خاک سوریه و به شهادت رساندن تعدادی از نیروهای حزب الله، تصریح کرد: آفرین بر سید حسن نصرالله که با قاطعیت و شجاعت به سران غاصب اسرائیل پیام داد که پناهگاه‌هایتان را آماده کنید و آنان نیز از ترس به تکاپو افتاده‌اند.

 

امام جمعه سمنان با بیان اینکه یقینا حزب الله پاسخ دندان شکنی به این جنایت صهیونیست‌ها خواهد داد، گفت: سران و حامیان رژیم جعلی اسرائیل باید بیدار شود و پی به زوال رژیم خود ببرند، چرا که روزی از افسانه نیل تا فرات سخن می‌گفتند و امروز با حملات مختلف تنها برای حفظ حیات جعلی خود تلاش می‌کنند.

 

وی با اشاره به مرگ پادشاه عربستان سعودی تصریح کرد: پادشاه عربستان که با خیال خام خود و نوکری آمریکا با پایین آوردن قیمت نفت در صدد به زانو درآوردن ایران بود و با صرف پول‌های فراوان پای آمریکا و اسرائیل غاصب را به کشورهای منطقه باز کرده و گروه‌های تکفیری را تغذیه نمود تا مسلمانان را قتل عام کنند اکنون عمرش به پایان رسید و به اجداد خود ملحق شد در حالی که دستش به خون انسان‌های بسیاری آلوده است./977/پ201/ب6

ارسال نظرات