۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۲۴۲۶۵۳
مسؤول حوزه علمیه آمل:

آزادی بیان ابزاری برای تحقق اهداف و منافع استکبار جهانی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول حوزه علمیه آمل، آزادی بیان را ابزاری برای تحقق اهداف و منافع نظام سلطه در جهان دانست.
استکبار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید حسین موسوی، مسؤول حوزه علمیه حضرت ابالحسن امیرالمومنین(ع) آمل، امروز در تجمع اعتراضی طلاب و بازاریان شهرستان آمل که در مسجد جامع این شهر برگزار شد با بیان این که توهین به ساحت پیامبر رحمت و مغفرت حادثه ای تاسف آور است، گفت: پیامبر رحمت و مغفرت آمده است تا جامعه انسانی را زنده کند.

 

وی با اشاره به این که پیامبران آمدند تا جامعه انسانی را به سوی هدایت الهی رهنمون کنند، بیان داشت: آن جایی که دین نباشد زندگی جاهلانه حکمفرما خواهد بود که در قرآن کریم به معنای مرگ است.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که جاهلی که مرگ انسانی خود را فراهم کرده دارای حیات حیوانی است، تصریح کرد: انسان مؤمن انسانی زنده است که در پناه توحید، دین و انبیا قرار دارد.

 

مسؤول حوزه علمیه حضرت ابالحسن امیرالمومنین(ع) آمل تصریح کرد: عده ای با زندگی جاهلانه در تاریخ بشریت به جنگ با انسانیت آمدند که انسان همواره باید تلاش کند تا در مسیر سعادت قرار گیرد.

 

وی با بیان این که امروز غرب به دنبال زندگی جاهلانه است، گفت: آن ها با این مدل از زندگی به جنگ با دین خدا می روند و گاهی شیطان پرستی و امور ضد اخلاقی را به عنوان بهانه ای برای آزادی ترویج می کنند.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که آن ها به نام آزادی به پیامبر رحمت و مغفرت توهین می کنند، بیان داشت: آن ها در راستای مقابله با مقدسات دینی و معنویات خدا گام برمی دارند.

 

مسؤول حوزه علمیه حضرت ابالحسن امیرالمؤمنین(ع) آمل ادامه داد: آن ها آزادی را هم تنها به نفع خود می دانند و اگر در غرب مسأله ای در خصوص هلوکاست مطرح شود به صورت شدید در مقابل آن می ایستند.

 

وی با بیان این که آزادی بیان ابزاری برای تحقق اهداف و منافع ایادی استکباری است، بیان داشت: دین مبین اسلام در کشورهای غربی گسترش پیدا کرده است که آن ها از این امر هراسان بوده و دست به هر کاری می زنند تا در مقابل آن ایستادگی داشته باشد اما روز به روز بر عزت و عظمت اسلام افزوده می شود.

 

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جوانان غربی به اسلام علاقمند شده و امروز در غرب، آمریکا و آمریکای شمالی چندین میلیون نفر به شیعه ایمان آورده و معتقد به معاد هستند.

 

مسؤول حوزه علمیه حضرت ابالحسن امیرالمومنین(ع) آمل با تاکید بر این که ترویج سیره پیامبر رحمت و مغفرت باید به نحوی شایسته صورت گیرد، گفت: حضرت محمد(ص) مظهر عطوفت و رحمت بوده و اهتمام ارزنده ای باید در راستای شناساندن ایشان در عرصه جهانی وجود داشته باشد.

 

وی در پایان  تصریح کرد: باید نسبت به ارزش های دینی بیداری داشته و تلاش کنیم تا آن را به نحوی شایسته در برنامه های زندگی خود اجرایی کرده و آن را ترویج دهیم./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات