۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۲۴۲۷۰۰
امام جمعه موقت بجنورد:

سکوت سران برخی کشورهای اسلامی در برابر اقدامات موهن غرب شرم آور است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت بجنورد گفت: سکوت سران برخی از کشورهای اسلامی در برابر هتاکی دشمنان نسبت به رسول اکرم(ص) و سایر اقدامات موهن غرب، شرم آور است.
حجت الاسلام ابوالفضلي - امام جمعه موقت بجنورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام محمدرضا ابوالفضلی، امام جمعه موقت بجنورد شنبه شب در اجتماع عاشقان و دلدادگان نبی مکرم اسلام(ص) در مرکز این استان که با هدف اعتراض به هتک حرمت دشمنان اسلام نسبت به پیامبر اسلام در محل حرم مطهر حضرت سیدعباس بن موسی بن جعفر(ع) بجنورد، برادر گرامی امام رضا(ع) برگزار شد، با محکوم کردن این حرمت شکنی ها، اظهار کرد: اقدامات توهین آمیز غرب نسبت به مقدسات اسلامی ناشی از گسترش روز افزون دین مبین اسلام در کشورهای اروپایی و آمریکایی و هراس سردمداران آنها از این موضوع است.

 

وی اضافه کرد: دشمنان اسلام از موج اسلام خواهی و اسلام گستری در کشورهای غربی واهمه دارند و به همین دلیل نیز تلاش می کنند با طرح ریزی و اجرای توطئه های مختلف این روند را متوقف و یا منحرف کنند.

 

حجت الاسلام ابوالفضلی خاطرنشان کرد: دشمنان به دلیل ترس از اسلام گستری، در مقاطع مختلف توطئه هایی نظیر حادثه یازدهم سپتامبر و حمله به برج های دوقلوی مرکز تجارت جهانی، حمله به کشورهای افغانستان و عراق، آتش زدن کتاب آسمانی و ایجاد گروه تکفیری داعش را در دستور کار خود قرار دادند و امروز نیز می خواهند با توهین به مقدسات اسلامی در برابر موج اسلام خواهی، مانع از گرایش بیشتر مردم خود به این دین مبین شوند.

 

وی در ادامه از موضع گیری منفعلانه و سکوت سران برخی از کشورهای اسلامی منطقه در قبال این اقدامات موهن غرب انتقاد کرد و با شرم آور خواندن این سکوت، گفت: متأسفانه سران برخی ممالک اسلامی منطقه به دشمنان به ویژه آمریکا و مستکبران وابسته بوده و چشم خود را بر این همه هتاکی و توهین علیه مقدسات اسلامی بسته و گوش های آن ها نیز هتک حرمت پشوایان دین اسلام را نمی شنوند.

 

حجت الاسلام ابوالفضلی تصریح کرد: هیچ کدام از سران کشورهای مدعی اسلام در منطقه در برابر هتک حرمت اخیر غرب نسبت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) موضع گیری مناسبی نداشتند اما در عین حال همین حاکمان از گروه تروریستی داعش که دست پرورده آمریکا و غرب بوده و اهداف دشمنان را در منطقه پیاده می کند، به طور کامل حمایت می کنند.

 

وی خطاب به سران این کشورهای اسلامی، گفت: شما مسلمان نیستید چرا که از کسانی حمایت می کنید که به پیامبر اکرم(ص) و مقدسات اسلامی ما توهین کرده و سرمایه کشورهای اسلامی را به غارت می برند.

 

امام جمعه موقت بجنورد از سردمداران این کشورهای اسلامی خواست تا حداقل در این مورد غیرت را از رسول گرامی اسلام(ص) بیاموزند که در برابر امت خود لبخند بر لب داشت اما در برابر دشمنان چون کوه می ایستاد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، اظهار کرد: این نامه رهبری یادآور نامه تاریخی امام خمینی(ره) به میخاییل گورباچف، رییس اتحاد جماهیر شوروی است که در آن خرد شدن استخوان های کمونیست را تذکر داده بود.

 

حجت الاسلام ابوالفضلی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در این نامه به عنوان یک رهبر دینی جوانان اروپا و آمریکا را به اسلام ناب دعوت و تنها راه سعادت انسان را دین مبین اسلام معرفی کرده است./9314/پ202/ب5

ارسال نظرات