۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۲۴۳۲۰۴
امام جمعه کازرون:

نامه رهبر معظم انقلاب تاثیر خود را در غرب خواهد گذاشت

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کازرون با تاکید بر این که رسانه ها باید ابعاد مختلف نامه رهبر معظم انقلاب را تبیین کنند، گفت: این نامه تاثیرات خاص خود را در جوامع غربی خواهد گذاشت.
حجت الاسلام محمد خرسند
حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا انعکاس گسترده و وسیع نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی را مورد توجه قرار داد و گفت: این انعکاس گسترده تأثیر خود را در دراز مدت در جامعه غرب نشان خواهد داد.
 
امام جمعه کازرون ادیان غیر از اسلام را تحریف شده دانست و ادامه داد: قرآن تنها کتابی است که از تحریف در امان مانده و قانون اساسی زندگی بشر است؛ شناخت و تفسیر درست از قرآن باعث سعادت خواهد بود؛ سیره و سنت پیامبر(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نیز یکی از راه های تحول در زندگی مسلمانان بوده است.
 
حجت الاسلام خرسند اسلام راستین را دارای جامعیت دانست و افزود: تنها اسلام است که برای دنیا و آخرت بشریت برنامه دارد؛ این دین مبین افزون بر این که دنیای آخرت را با توصیفات فراوان مورد اشاره قرار می دهد برای این دنیا راهکارهای اداره حکومت، جامعه، فرهنگ، اقتصاد و مانند آنها را نیز ارائه می دهد.
 
وی ابراز داشت: اسلام سیاست را عین دیانت می داند و با زیاده خواهی و استکبار مخالف است؛ این دلیلی است تا قدرت های استکباری جهان و صهیونیسم بین الملل با جامع ترین دین جهان مخالف باشند.
 
امام جمعه کازرون با اشاره به قدرت و ابزارهای مالی فراوان غرب، گفت: دشمنان اسلام که دارای قدرت و منابع مالی زیادی هستند با کمک غول های رسانه ای صهیونیستی و کمک گرفتن از منابع مالی کشورهای اسلامی نفت خیز به مقابله با تشیع برمی خیزند؛ اینجاست که تلنگر و بیدارباش رهبر معظم انقلاب جهان را تکان می دهد.
 
حجت الاسلام خرسند اضافه کرد: نامه رهبر معظم انقلاب دارای نکات بسیار فراوانی است و رسانه ها باید فرازها و بخش های مختلف این نامه را تبیین کنند.
 
وی گفت: از هر امکان رسانه ای که در اختیار داریم می بایست نهایت استفاده را ببریم؛ رسانه های مجازی دارای اهمیت بیشتری است؛ هر چند غول های رسانه ای غرب بر اساس میل خود اخبار را منتقل می کنند؛ اما این نامه در سایت ها و شبکه های مختلف غربی انتشار یافته است. /836/ت302/ج
ارسال نظرات