۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۲۴۳۶۷۹

از طلاب پژوهشگر برتر در جشنواره علامه حلی استان بوشهر تجلیل شد

خبرگزاری رسا ـ در مراسم گردهمایی طلاب حوزه علمیه استان بوشهر از طلاب پژوهشگر برتر در نخستین جشنواره علامه حلی در سطح استانی تجلیل شد.
تجليل از طلاب پژوهشگر برتر بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر ، مراسم گردهمایی طلاب حوزه علمیه استان بوشهر برگزار و طی آن از طلاب پژوهشگر برتر در نخستین جشنواره علامه حلی در سطح استانی تجلیل شد.

 

حجت الاسلام حسین فقیه، معاون پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر در گفت وگو با خبرنگار رسا در بوشهر گفت: نخستین جشنواره علامه حلی در سطح استانی در سه بخش مقالات برتر، نشریه دیواری پژوهشی و شایسته تقدیر برگزار شد و پس از بررسی های به عمل آمده، نفرات و مدارس برتر مشخص شدند.

 

وی افزود: در بخش مقالات برتر به پنج نفر از طلاب که مقاله آنها به لحاظ محتوا و رعایت قوانین نگارشی و پژوهشی مناسب بود جوایزی اهدا شد.

 

حجت الاسلام فقیه تعداد تجلیل شدگان در بخش مقالات شایسته تقدیر را پنج نفر عنوان کرد و بیان داشت: در بخش نشریه دیواری پژوهشی نیز به ترتیب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر به عنوان رتبه اول، مدرسه علمیه المهدی(عج) خورموج رتبه دوم و نیز دو مدرسه علمیه چهارده معصوع(ع) برازجان و امام حسن مجتبی(ع) برازجان حائز رتبه سوم شدند.

 

گفتنی است، در این مراسم در مجموع 14 هدیه به افراد و مدارس برتر اهدا شد./833/پ202/ب6

ارسال نظرات