۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۲۴۳۹۲۲
یک شهروند مسیحی:

شارلی ابدو باعث خجالت ما است

خبرگزاری رسا ـ این عمل موهوم نشریه فرانسوی باعث شد تا درباره حضرت پیامبر بیشتر تحقیق کنم و امروز فهمیدم که اگر یک نفر طرفدار صلح و دوستی در جهان بوده باشد او محمد(ص) بوده است.
مجله شارلي ابدو فرانسه

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی بعثه مقام معظم رهبری، حضرت محمد مصطفی آخرین پیامبر الهی است که با دین روح بخش اسلام شرک و گمراهی را از عالم انسانی ربود و با کلام وحیانیش نور امید را در دل یکایک ابنا بشر تا روز قیامت برافروخت.

ایشان که بنا به نوشته مایکل هارت جزو صد شخصیت برتر و تاثیرگذار جهان است در مقابل مخالفتها و توهینهای مردم زمانش نه تنها خشمگین نمی‌شد بلکه با فروتنی و مهربانی برخورد می‌کردند و این است راز دلدادگی پیروان حضرتش که دل در گروه محبت آخرین فرستاده خدا دارند.

توهین موهوم روزنامه شارلی ابدو به صاحت حضرت رسول اکرم (ص) ما را برآن داشت تا دیدگاه مردم را نسبت به تکرار این عمل توهین آمیز جویا شویم:

خانومی که خود را دانشجوی رشته کامپیوتر معرفی می‌کند در واکنش به این عمل موهوم گفت: فرانسوی‌ها ثابت کردند که به پیامبر خودشان هم ایمان ندارند چرا که حضرت مسیح در کتاب مقدسشان به آمدن این پیامبر آسمانی بشارت داده بود.

وی در ادامه گفت: توهین در همه ادیان آسمانی عملی محکوم و نا رواست و یقینا هیچ انسانی حتی اگر بی ایمان هم باشد توهین و تمسخر را نمی‌پذیرد.

ایشان با برشمردن فضایل حضرت پیامبر (ص) ادامه داد: حضرت محمد مصطفی انسانی با ویژگی‌های الهی بود که هر فردی با آشنا شدن با صفات ممتاز اخلاقی ایشان محال است که شیفته حضرتش نشود.

این خانوم در ادامه با اشاره به کمپین حضرت پیامبر گفت: من نیز به این کمپین پیوسته ام تا عشق و ارادت خود را به گوش جهانیان برسانم، من به عنوان یک مسلمان عاشق محمدم (ص).

علی که دانشجوی حقوق در مقطع کارشناسی ارشد است با بیان اینکه اوهم عضو این کمپین شده است گفت: من با عضویت در این کمپین به جهانیان اعلام می‌کنم که مگر می‌شود شخصی مورد تمسخر قرار بگیرد و این همه عاشق و دلداده داشته باشد.

وی با محکوم کردن عمل موهوم نشریه شارلی ابدو گفت: این عمل به لحاظ قانونی محکوم است و اگر فرانسوی‌ها تا این اندازه طرفدار آزادی بیان هستند پس چرا مقدساتشان که همان تمدنشان است مسخره نمی‌کنند.

وی با تمجید از مقام شامخ حضرت پیامبر گفت: ایشان در کنار هدایت امت اسلامی با مردم و به ویژه مستضعفین بسیار مهربان و دلسوز بودند و در کنار قدرت بسیار رئوف و با گذشت بودند تا آنجا که در فتح مکه با وجود اینکه می‌توانست از کفار مکه انتقام بگیرد بزرگواری را در پیش گرفت، بخشش با وجود قدرت فقط از یک انسان الهی ممکن است.

وی با اشاره به جایگاه کمپین و انعکاس بین المللی آن گفت: این یک آزمون بزرگ برای مسلمانان بود و البته سرشار از خیر و برکت زیرا حداقل انعکاس این کمپین در سطح بین الملل این است که نشان داد مسلمانان در سراسر جهان با هم متحد هستند و از ارزشهای دینی خود دفاع می‌کنند.

وی در ادامه گفت: مسلمانان از زن و مرد و کوچک و بزرگ ثابت کردند که عاشق صفات برجسته حضرت پیامبر هستند و حاضرت با عشقی که به حضرت دارند با همه وجود از ارزشهای دینی و اسلامیشان دفاع کنند.

آلفرد که خود را مسیحی معرفی می‌کند می‌گوید: من 27 ساله هستم و این عمل موهوم نشریه فرانسوی باعث شد تا درباره حضرت پیامبر بیشتر تحقیق کنم و امروز فهمیدم که اگر یک نفر طرفدار صلح و دوستی در جهان بوده باشد او محمد (ص) بوده است.

وی در ادامه گفت: ما برای پیامبرمان عیسی مسیح بسیار احترام قائلیم و این عمل نشریه باعث خجالت و شرمساری تک تک ما مسیحیان است.

این جوان مسیحی در ادامه گفت: ما از مسیحیان ساکن تهرانیم که تا به امروز از مسلمانان آذار و اذیتی ندیده ایم و همه مسلمانانی که در کنار ما و در همسایگی ما هستند نسبت به ما بسیار مهربان و دلسوزند و امیدوارم که دیگر شاهد یک چنین عملی از سوی نشریه‌های مسیحی نباشیم./840/د102/ف

ارسال نظرات