۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۱
کد خبر: ۲۴۴۰۲۰
فرمانده بسیج دانشجویی خوزستان:

فعالیت های تربیتی و معرفتی در دانشگاه باید تداوم داشته باشند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده بسیج دانشجویی خوزستان با بیان این که دانشگاه باید سرچشمه اندیشه های دینی و اخلاق اسلامی قرار گیرند، گفت: فعالیت های تربیتی و معرفتی در دانشگاه باید تداوم داشته باشند.
بهمن شهرياري ، رييس بسيج دانشجويي خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، بهمن شهریاری، فرمانده بسیج دانشجویی خوزستان، عصر امروز، در آیین افتتاحیه دوره تشکیلاتی الصافات که در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، به ضرورت توجه به ترویج معارف دینی از سوی مسؤولان فرهنگی اشاره و تصریح کرد: دانشگاه باید سرچشمه اندیشه های دینی و اخلاق اسلامی قرار گیرد.

شهریاری با اشاره به ضرورت برگزاری جلساتی همچون جلسات معرفتی بصیرتی الصافات بیان داشت: این جلسات متناسب با فضای دانشگاه ها همزمان در 16 دانشگاه خوزستان در حال برگزاری است.

فرمانده بسیج دانشجویی خوزستان ادامه داد: ارزش فعالیت های تربیتی و معرفتی به تداوم آن است.

وی با اشاره به این که در هر برهه ای از زمان روش های تهاجم دشمن تغییر می کند، اظهار داشت: نیروهای با ایمان بسیجی باید همواره خود را با مقتضیات زمان هماهنگ کنند.

شهریاری با اشاره به تلاش های دانشجویان جهادگری که در بخش شعیبیه خوزستان برای محرومیت زدایی فعالیت می کنند، گفت: دانشجویان جهادگر خدمت به مردم محروم را افتخاری برای خود می دانند./9453/پ203/ب2

ارسال نظرات