۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۲۴۴۰۷۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

امام خمینی از تربیت شدگان مکتب پیامبر اکرم بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان ویژگی های بارز امام خمینی(ره) گفت: امام خمینی از تربیت شدگان مکتب پیغمبر اسلام بودند.
حجت الاسلامسيد احمد  ميرعمادي-امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، صبح امروز، در مراسم به صدا درآمدن زنگ انقلاب در دبیرستان شاهد دخترانه خرم‌آباد با تبریک 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی به میهن اسلامی گفت: امام خمینی(ره) شخصیتی بزرگ بود که پس از 15 سال تبعید شدن به ایران اسلامی بازگشت.

وی با بیان ویژگی های اخلاقی امام خمینی(ره) عنوان کرد: امام به هدف خویش ایمان داشت و به راهی که برای خود انتخاب کرده بودند اعتقاد داشتند؛ چراکه از تربیت شدگان مکتب پیغمبر اسلام بودند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی با اشاره به این که امام خمینی(ره) در روز 22 بهمن مورد استقبال بی‌نظیر مردم در فرودگاه مهرآباد قرار گرفت، خاطرنشان کرد: مردمی که حدود 15 سال او را ندیده بودند، مشتاقانه از فرودگاه تهران تا بهشت‌زهرا(س) ایشان را همراهی کردند.

وی با اشاره به گذشت 36 سال از انقلاب عنوان داشت: آنچه اهمیت دارد این است که چرا امروز مردمی که با گذشت این مدت همواره امام را دوست دارند و به ایشان افتخار می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان داشت: از مهم ترین دلایلی که مردم امام(ره) را دوست دارند، این است که امام(ره) مردم، ملت و دانش‌آموزان را به خوبی دوست داشت.

گفتنی است، زنگ انقلاب با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان، هوشنگ بازوند، استاندار لرستان و جمعی از مسؤولان لرستانی در مدرسه شاهد ناحیه یک خرم‌آباد به صدا در آمد.

همچنین مراسم به صدا درآمدن زنگ انقلاب در بیش از 4 هزار آموزشگاه لرستان با حضور مسؤولان، ائمه جمعه و جماعات، فرمانداران و بخش داران برگزار شد./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات