۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۳
کد خبر: ۲۴۴۴۶۳

انزجار مسلمانان ژاپنی از گروهک تروریستی داعش

خبرگزاری رسا ـ مسلمانان ژاپنی طی اظهار نظرهایی انزجار و عصبانیت خود را نسبت به اعمال غیر انسانی گروهک تروریستی داعش بیان کردند.
ژاپن

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مسلمانان مقیم ژاپن روز گذشته (یکشنبه) ضمن ارسال تسلیت نسبت به قتل «کنجی گوتو» خبرنگار ژاپنی به دست گروهک تروریستی داعش،  انزجار و عصبانیتشان را نسبت به این رویداد بیان کردند.

 

به گزارش روزنامه «ژاپن تایمز» یک ایرانی مسلمان مقیم  توکیو در این زمینه به این روزنامه گفت:« ما از وقوع این حادثه بسیار متاسفیم. من به مردم ژاپن مراتب تسلیت خود را بیان می‌کنم و به آن‌ها می‌گویم که مسلمانان جهان مانند آن‌ها افرادی مهربان  و خون گرم هستند.»

 

وی در ادامه  گفت که گروهک تروریستی داعش اهداف اسلامی را پیگیری نمی‌کند و تنها در پی کسب پول و خون ریزی به میدان آمده است.

 

یک ایرانی دیگر مقیم ژاپن نیز در این زمینه به روزنامه ژاپن تایمز گفت:« من داعش را به رسمیت نمی شناسم . من آن‌ها به عنوان انسان قبول ندارم»

 

یک مسلمان دیگر ژاپنی به نام «شیگرو شیمویاما» در این زمینه گفت که مردم جهان باید به فکر راه حلی جدی برای خلاصی از این مسئله (داعش ) باشند و بدین وسیله پیام گوتو خبرنگار مقتول ژاپنی  را انتقال دهند.

 

وی در خاتمه گفت:«پیش داوری و عدم برداشت مناسبی درباره دین اسلام وجود دارد و این ها ممکن است منجر به بحران دیگری شوند.»/982/د102/ک 

ارسال نظرات