۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۲۴۴۸۴۶
خطیب حرم امام حسین:

غرب پاسخگوی توهین به مقدسات اسلامی باشد

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای عراق با اشاره به توهین به مقدسات مسلمانان از سوی کشورهای غربی و برخی گروه‎های تندرو گفت: این توهین ها مانع گسترش آموزه‎های اسلامی نخواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمين قزويني

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین سیدمرتضی قزوینی، عالم  و خطیب عراقی، ظهر امروز در جمع نمازگزاران حرم امام حسین(ع) با بیان این که حقیقت روشن اسلام به وسیله توهین ها و افتراها خدشه دار نخواهد شد، گفت: برخی گروه های تندرو در این مسیر با غرب همگام شده اند.

 

وی افزود: این توهین ها سبب آزرده شدن میلیون ها مسلمان در سراسر جهان شده است و غرب باید در برابر این توهین ها پاسخگو باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین قزوینی تصریح کرد: توهین کنندگان به ساحت مقدس رسول اکرم(ص) و دیگر مقدسات اسلامی در این دنیا و آخرت به سزای اعمال خود خواهند رسید.

 

وی گرامی داشتن مقدسات دیگر ادیان را ویژگی دین اسلام توصیف و عنوان کرد: قرآن کریم در آیه های گوناگون پیامبران دیگر ادیان را ستایش می کند و مسلمانان در پیروی از این آیه ها همه پیامبران و ادیان الهی را مقدس می دانند.

 

این عالم عراقی با بیان این که جبهه گیری برخی کشورهای غربی در مبارزه با اسلام نشان دهنده ترس آن ها از گسترش آموزه های انسانی آن است، ادامه داد: تعالیم و آموزه های مقدس اسلام بر خلاف خواسته بدخواهان، روز به روز در حال رشد وگسترش است.

 

حجت الاسلام والمسلمین قزوینی در ادامه  با اشاره به ادعاهای دروغین غرب در زمینه آزادی بیان گفت: امروز مسلمانان به خوبی دشمنان خود را می شناسند.

 

وی سلسله توهین های غرب به اسلام را ادامه دار توصیف و عنوان کرد: این توهین ها و عکس العمل گروه های افراطی، بخشی از نقشه غرب در تخریب چهره اسلام است اما خداوند این دین و آموزه های آن را مصون داشته و از آن دفاع می کند.

 

امام جماعت حرم امام حسین(ع) در پایان از علما و دانش آموختگان علوم اسلامی خواست تا با مطالعه دقیق قرآن در جهت نشر آموزه های معرفتی آن گام بردارند./9452/ب202/د

ارسال نظرات