۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۲۴۴۸۷۲
وزیراطلاعات در کاشان:

هدف دولت از سفرهای استانی خدمت رسانی به مردم است

خبرگزاری رساـ وزیر اطلاعات گفت: در این سفر ها نمایندگان دولت تدبیر و امید حرف دل مردم شهرستان ها را می شنوند و صحبت های مردم را به هیات دولت منتقل می کنند که زمنیه خدمت بهتر برای مردم فراهم شود.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمود علوي وزير اطلاعات در كاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به هدف از سفر خود به شهرستان کاشان و آران بیدگل گفت: سفر من به شهرستان کاشان و آران و بیدگل در ضمن سفر ریاست محترم جمهوری با اعضای هیات دولت به استان اصفهان انجام می شود.

 

وی افزود: در سفر ریاست جمهوری به استان اصفهان هریک از اعضای کابینه از شهرستان های استان اصفهان بازدید خواهند داشت و با مردم این شهرستان ها به گفت و گو خواهند پرداخت.

 

وزیر اطلاعات گفت : در این سفر ها نمایندگان دولت تدبیر و امید حرف دل مردم شهرستان ها را می شنوند و صحبت های مردم را به هیات دولت منتقل می کنند که زمنیه خدمت بهتر برای مردم فراهم شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین علوی یاد آورشد: افزون بر این در این سفرها، پیام دولت تدبیر امید و صحبت های رجال دولتی به اطلاع مردم خواهد رسید.

 

وزیر اطلاعات افزود: این پیام رسانی دو سویه و پل ارتباطی و عمل به آنها و پیوند بین مردم و دولت بیانگر این واقعیت است که ملت و دولت از یکدیگر جدا نیستند چون دولت، دولت منبعث از مردم است و دولتی که از میان مردم و بطن مردم برخواسته است خدمتگزار مردم است.

 

شایان ذکر است، در سیزدهمین سفر استانی کاروان دولت تدبیر و امید امروز حجت الاسلام والمسلمین علوی وزیر اطلاعات به شهرستان کاشان انجام شد؛ در ادامه حجت الاسلام والمسلمین علوی ضمن حضور در گلزار شهدای دارالسلام کاشان و تجدید میثاق با شهدا، افتتاح مرکز بهداشتی درمانی خیرساز امیرکبیر، دیدار مردمی در مسجد صفاری کاشان، دیدار آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان و شرکت در جلسه شورای اداری و نشست اختصاصی، اقتصادی با فعالان اقتصادی کاشان، مسافرت خود را در کاشان به پایان رسانید و برای اقامه نماز مغرب و عشاء وارد شهرستان آران و بیدگل شد./1307/پ202/ج 

 

ارسال نظرات