۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۲۴۵۱۹۳
آیت الله نمازی:

حضور در راهپیمایی22 بهمن یک مانور سیاسی علیه استکبار جهانی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان این که حضور در راهپیمایی22 بهمن یک مانور سیاسی است، گفت: 22 بهمن روز حمایت ملت ایران از انقلاب اسلامی و اعلام محکومیت توطئه های آمریکا و استکبار جهانی است.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا درکاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه در کاشان، در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد، با بیان که روز 22 بهمن هیچ کس درخانه نماند مگر افرادی که عذر دارند، گفت: حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن یک مانور سیاسی است که مردان و زنان و جوانان باید همت کنند تا با حضور خود در راهپیمایی روز 22 بهمن سیلی محمکی را بر صورت سیاه استکبارجهانی بزنند.

 

وی همچنین 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی به ایران بعد از 14 سال تبعید و هجرت را سبب فروپاشی رژیم شاهنشاهی به دست فقیهی شجاع و مجاهد و قیام ملت انقلابی ایران بعد از 2 هزار و پانصد سال شد.

 

به گفته وی، ملت ایران برای تشکیل حکوکت اسلامی هزینه های فراوانی را داده است و انقلاب اسلامی حاصل و نتیجه مظلومیت ها و مجاهدت های پیروان مکتب اهل بیت(ع) طی 14 قرن است.

 

آیت الله نمازی یادآور شد: رسالت ملت ایران پاسداری از انقلاب و پیشگیری از انحراف و نفوذ عناصر و گروه های مغرض و تغییر اهداف انقلاب است.

 

وی همچنین با اشاره به 19 بهمن سالروز بیعت نیروهای هوایی با امام امت و پیوستن ارتش به صفوف ملت ایران و برهم خوردن شیرازه ارتش شاه دانست و یادآور شد: دولت غیرقانونی بختیار از 12 بهمن تا 22 بهمن با اعلام حکومت نظامی به دنبال کودتا در روز 21 بهمن بود تا با دستگیری امام و یاران امام انقلاب اسلامی را متوقف کند، اما امام خمینی با اطلاع از این نقشه از مردم خواست تا در خیابان ها بمانند.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: با توجه به هشدار بزرگانی از جمله آیت الله طالقانی و شهید مطهری از وضعیت خطرناک و به راه افتادن حمام خون در خیابان ها، امام دستور داد مردم حکوکت نظامی را شکستند و توطئه کودتای دولت غیر قانونی بختیار نقش برآب شد.

 

جوانان برای دستیابی به اسلام به سرچشمه زلال اسلام مراجعه کنند

آیت الله نمازی در ادامه با اشاره به صدور پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی در اولین روز از بهمن ماه امسال گفت: معظم له در این نامه از جوانان خواست تحت تأثیر تبلیغات سوء استعماری غرب قرار نگیرند و برای دستیابی به اسلام به سرچشمه زلال آن یعنی قرآن مراجعه کنند.

 

وی افزود: این پیام در زمان کوتاهی از سوی رسانه های غربی مورد تحلیل و تفسیر رسانه های آمریکا، انگلستان و کشورهای غربی قرارگرفت و در این مدت فروش قرآن در برخی از کشورهای غربی افزایش یافت.

 

نماینده ولی فقیه همچنین با اشاره به بازدید رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه دستاوردهای نانو در کشور، با تقدیر از فعالان این عرصه و اظهار خوشحالی از پیشرفت های نانو توصیه هایی نیز به فعالان این عرصه داشت.

 

سلاح های نظامی قابل مذاکره نیست

آیت الله نمازی پرتاب ماهواره فجر جمهوری اسلامی به فضا را سبب عصبانیت آمریکایی ها دانست و افزود: سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا بعد از پرتاب ماهواره فجر جمهوری اسلامی به فضا از عصبانیت ادعا کرده است، ساخت موشک های دارای توانایی حمل کلاهک های هسته ای را در دستور کار مذاکرات هسته ای قرار داده شود.

 

وی افزود: مسؤولان جمهوری اسلامی و تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی مکررا پاسخ زیاده خواهی های آنها را داده اند که مذاکرات هسته ای1+5 صرفا پیرامون مسائل هسته ای ایران است و سلاح های نظامی جمهوری اسلامی ایران قابل طرح درمذاکرات نخواهد بود.

 

آتش زدن خلبان اردنی از سوی داعش سبب جریحه دار شدن عواطف عمومی جهان شد

عضو مجلس خبرگان رهبری آتش زدن خلبان اردنی از سوی تروریست های داعش را سبب جریحه دار شدن عواطف و احساسات عمومی ملت های جهان دانست و گفت: تروریست های داعش با حمایت های اسرائیل و آمریکا و آتش زدن خلبان اردنی، پایه گذار یک رسوایی دیگر در جهان شدند اما از سوی دیگر ارتش سوریه و نیروهای مردمی این کشور موفق شدند ضربات سنگینی را به تروریست های داعش وارد کنند و شهر کوبانی را همراه با 30 روستای اطراف آن آزاد و پاکسازی کنند.

 

افشای توطئه خطرناک اروپایی ها و اسرائیل برای تأسیس یک جبهه ترروریستی جدید

آیت الله نمازی افشای توطئه بزرگ و خطرناک تشکیل یک جبهه تروریستی جدید بر علیه سوریه از سوی کشورهای اروپایی و اسرائیل یادآور شد و گفت: اروپایی ها و اسرائیلی ها بعد از نا امیدی از تروریست های داعش، با استفاده از یک لشکر 10 هزار نفری شامل 27 تیپ به دنبال تشکیل یک جبهه تروریستی جدید بر علیه سوریه هستند.

 

پرتاب ماهواره فجر موفقیت بزرگ جمهوری اسلامی در عرصه فناوری فضایی است

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین با اشاره به 14 بهمن روز فن آوری فضایی در جمهوری اسلامی ایران و ساخت ماهواره ملی فجر و پرتاب آن به فضا از سوی ماهواره بر بومی و در مدار قرارگرفتن این ماهواره را موفقیت بزرگی در عرصه فناوری فضایی و دانش نوین علمی دانست و گفت: دست یابی به این فناوری نیازمند داشتن علوم پیچیده ای است که از سوی دانشمندان جوان ایرانی پایه ریزی شده است.

 

افتتاح 136 پروژه و کلنگ 137 پروژه در دهه فجر امسال از اهمیت بالایی برخورداراست

آیت الله نمازی در ادامه، افتتاح136 پروژه و کلنگ زنی 137 پروژه طی مدت کوتاه یکسال گذشته از سوی شهرداری کاشان در دهه فجر امسال را بیانگر همدلی و اتحاد مسؤولان خدمت گذار شهرستان، فرماندار، شهردار و شورای اسلامی شهر دانست. /1307/پ201/ب6

ارسال نظرات