۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۲
کد خبر: ۲۴۵۴۶۰
رییس دفتر رییس جمهور:

22 بهمن نماد وحدت و همبستگی ملت است/ مردم حماسه ای دیگر خلق می کنند

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر رییس جمهور از عموم مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد و این روز را نماد وحدت، همبستگی و یکدلی ملت بزرگ ایران دانست.
نهاونديان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور شنبه شب در برنامه گفت وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما، با تاکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، این حضور را نشانه وفاداری به نظام اسلامی دانست و ایام الله دهه مبارک فجر را فرصتی برای تجدید عهد با آرمان های انقلاب اسلامی ارزیابی کرد.
 
وی از عموم مردم برای حماسه آفرینی در 22 بهمن دعوت کرد و گفت: ما در 22 بهمن امسال باید یک بار دیگر پیام وحدت ملت و تجدید عهد با ارزش های اصلی انقلاب را به نمایش بگذاریم.
 
رییس دفتر رییس جمهوری دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف را بی بدیل دانست و بر ضرورت قدرشناسی از این نعمت ها تاکید کرد.
 
نهاوندیان 22 بهمن را نماد وحدت و همبستگی ملت ایران ذکر و خاطرنشان کرد: در 22 بهمن باید خط های فاصله و تفرقه ها را کنار بگذاریم، هر کس در مسائل حرف و سخن و اختلاف سلیقه ای هم که دارد؛ در این روز عزیز و مهم باید اختلافات را کنار گذاشته و همه به صحنه بیایند.
 
رییس دفتر رییس جمهور اظهار داشت: امیدواریم ملت عزیز ما با حضور چشمگیر و گسترده خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حمایت خود را از نظام، دولت و تیم مذاکره کننده اعلام دارند و ان شاءالله روزهای خوبی پیش روی مردم و کشور عزیزمان خواهد بود.
 
رییس دفتر رییس جمهور همچنین در بخش دیگری از برنامه گفت وگوی ویژه خبری به سفر حجت الاسلام والمسلمین روحانی و دولت به استان اصفهان اشاره و دستاوردهای این سفر را تشریح کرد.
 
نهاوندیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرات هسته ای، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب رویکردی متین و منطقی را اتخاذ کرده است.
 
وی با تاکید بر حمایت از تیم مذاکره کننده، اظهار داشت: برخی می گویند نباید به دشمن اعتماد کرد ولی خودشان در انتشار اخبار به رسانه های خارجی استناد می کنند؛ در حالی که رهبری تاکید کردند که اینها(تیم مذاکره کننده) فرزندان انقلاب هستند.
 
رییس دفتر رییس جمهوری مقابله با پروژه ایران هراسی را یکی از دستاوردهای مذاکرات دانست و تاکید کرد: غربی ها در سال های قبل سعی شان این بود که جمهوری اسلامی ایران را حامی تروریسم معرفی کنند، اما اکنون برای مبارزه با این پدیده شوم نگاه شان به جمهوری اسلامی ایران دوخته شده است.
 
نهاوندیان همچنین اهانت به مقدسات مسلمانان و ساحت مقدس رسول گرامی اسلام را محکوم کرد و گفت: در شرایطی که تکفیری ها با اقدامات زشت خود چهره اسلام را بدنام کرده اند باید اسلام اصیل که همان اسلام ناب محمدی است را به جهانیان معرفی کنیم.
 
نهاوندیان نامه رهبر انقلاب اسلامی به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی را در راستای بیان حقیقت اسلام دانست و خاطرنشان کرد: این نامه مهم می خواهد به جوانان بگوید که بیدار باشید و اجازه ندهید تصویر غلطی از اسلام به شما القا کنند و برای شناخت اسلام به مأخذ اصیل مراجعه کنید. /924/پ202/ج
ارسال نظرات