۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷
کد خبر: ۲۴۶۲۶۴
نماینده مردم شرق مازندران در مجلس:

انقلاب اسلامی، شروع بیداری، خودباوری و بازگشت به خویشتن است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران، شروع بیداری، خودباوری و بازگشت به خویشتن است.
مقيمي، نماينده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، احمدعلی مقیمی، نماینده مردم شرق مازندران در مجلس، شب گذشته در جشن بزرگ انقلاب در حسینیه شهمیرزادی‌ها اظهار داشت: 22 بهمن ماه نقطه عطف انقلاب و نظام ماست که باید دستاوردهای مختلف آن بدرستی در جامعه تبیین شود.

 

وی با بیان این که حفظ و صیانت از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب بر عهده همه ما نهاده شده است، خاطرنشان کرد: امروز نظام و انقلاب اسلامی دشمن زیادی دارد و همه ملت ایران باید در برابر زیاده خواهی های دشمن از این نظام حمایت و حفاظت کند.

 

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان این که سخنان رهبری، فصل الخطاب ما در جامعه است، یادآور شد: همه ما از فرزندان این انقلاب و جیره خور روحانیت هستیم و همواره تابع ولایت خواهیم ماند.

 

مقیمی اضافه کرد: ما در لوای روحانیت و با درس آموزی در مکتب آنان به اقتدار دست یافته ایم و در هر شرایطی نیز گوش به فرمان روحانیت و ولایت هستیم و ذره ای از مواضع خود عقب نشینی نمی کنیم.

 

وی گفت: امام راحل برای عزت و سربلندی مردم ایران اسلامی قیام کرد و اکنون در آستانه روز 22 بهمن روز اقتدار این نظام همه ما باید با ولایت مداری حضور گسترده در این راهپیمایی داشته و شکوه حضور بالنده خود را به جهانیان نشان دهیم.

 

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امام راحل با رهبری مدبرانه خود، خوداتکایی و خودباوری را در بین مردم جامعه ترویج کرد و اکنون ملت در اوج قدرت و عزت است.

 

این مسؤول با بیان این که مردم ولی نعمتان این انقلاب هستند، تصریح کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها پیشرفت‌های چشم‌گیری شامل حال ما شده و نعمت‌های فراوانی بر ملت ارزانی شده است که باید قدردان این انقلاب، نظام، اسلام و رهبری باشیم.

 

مقیمی گفت: انقلاب اسلامی ایران، پایان دوران تحقیر شرق و دنیای اسلام در برابر استعمار و سلطه‌گری غرب و شرق است و اکنون روز بالندگی این انقلاب است که در گرو رهبری امام راحل، خون شهدا و رهبری حکیمانه رهبر انقلاب حاصل شده و در ادامه نیز مسؤولان باید با ولایتمداری در خط ولایت بوده و در خدمتگزاری به مردم با وفاق و همدلی تلاش همه جانبه داشته باشند./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات