۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۲۴۶۵۴۴
آیت الله امینی:

مردم انقلاب را از خودشان می دانند/ مسؤولان در رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بکوشند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله ابراهیم امینی با تجلیل از حضور همیشگی مردم در صحنه های مختلف دفاع از انقلاب، از مسؤولان خواست با بکارگیری تمام توان خود بیش از پیش در رفع مشکلات اقتصادی، فرهنگی و معیشتی مردم بکوشند.
 آيت الله اميني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله ابراهیم امینی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تجلیل از حماسه آفرینی مردم، از مسؤولان و دولتمردان کشور خواست تمام همت و توان خود را برای رفع مشکلات آنان به کار گیرند.

 

متن تقدیر آیت الله امینی از مردم شریف ایران اسلامی و درخواست وی از مسؤولان و دولتمردان برای رفع مشکلات مردم به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

یک مطلبی را لازم میدانم در اینجا به مسئولین محترم نظام تذکر دهم. مردم در آنجایی که باید در صحنه حاضر شوند، می شوند و خواهند شد و این کاشف از این است که مردم انقلاب و نظام را می خواهند. به امام و ارزش های اسلامی عنایت دارند. اما یک مطلب را فراموش نکنید، حضور مردم در این صحنه دلیل بر این نیست که مردم 100 درصد راضی هستند و مشکلات ندارند.

 

مردمی که در تظاهرات ها می آیند شاید برخی فکر کنند که به حساب ظاهر هیچ مشکلی ندارند؛ مسؤولان بدانند مردم گرفتاری و مشکل دارند، مشکل اقتصادی، مشکل اشتغال و مشکل فرهنگی دارند و دهها مشکل دیگر. اما در عین حال نظام و اسلام و انقلاب را می خواهند و مال خودشان است. مسؤولان باید با جدیت مشکلات مردم را حل کنند.  

 

برای دریافت صوت سخنان این عالم برجسته حوزه علمیه قم اینجا کلیک کنید. /819/پ203/ج

 

ارسال نظرات