۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۲۴۶۵۵۵
آلیا:

راهپیمایی 22 بهمن رفراندوم مردم در حمایت از نظام بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس با تأکید بر این‌که این راهپیمایی یک رفراندوم برای حکومت بود، گفت: این راهپیمایی مانند رفراندوم سال 1358 بود که مردم به صحنه آمدند و به نظام اسلامی و ولایت فقیه آری گفتند.
فاطمه آليا رييس كميته حقوق بشر مجلس شوراي اسلامي

فاطمه آلیا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به حضور با شکوه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: به تناسب این‌که هر سال که از انقلاب اسلامی می‌گذرد و نظام اسلامی مقتدرتر می‌شود، به همان نسبت نیز مردم قدرشناس‌تر و حضور آنها در صحنه‌های مختلف پر رنگ‌تر می‌شود.

 

آلیا با بیان این‌که مردم در شهرهایی هم که وضعیت آب و هوایی مناسبی نداشتند حضور پررنگی داشتند، ابراز داشت:‌ مردم در شأن و عظمت انقلاب، بزرگی خود را نشان دادند و با حضور خود حمایت محکمی از نظام اسلامی انجام دادند.

 

وی در ادامه با تأکید بر این‌که این راهپیمایی یک رفراندوم برای حکومت بود، اظهار داشت: این راهپیمایی مانند رفراندوم سال 1358 بود که مردم به صحنه آمدند و به نظام اسلامی و ولایت فقیه آری گفتند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به تأثیر این راهپیمایی در صحنه‌های مختلف بین‌الملل اشاره کرد و افزود: در ادبیات سیاسی دنیا، نظامی مشروعیت و مقبولیت دارد که ارتباط محکمی با حمایت مردم داشته باشد و به هر نسبتی که این حمایت و پشتیبانی محکم‌تر باشد به معنی اقتدار آن نظام است.

 

وی با بیان این‌که این حضور پرشکوه به معنای بازدارندگی تلقی می‌شود، تصریح کرد: این حضور مردم بسیار قدرتمند تر از مدرترین تجهیزات و سلاح‌های دنیا است و همه آنها را به راحتی از کار می‌اندازد.

 

آلیا در پایان با تأکید بر این‌که مردم با حضور خود همه توطئه‌های دشمن را خنثی کردند، خاطرنشان کرد: این راهپیمایی محدود کننده استکبار جهانی در عملیاتی کردن نقشه‌های آنها است به ویژه امسال که راهپیمایی همزمان با روند مذاکرات شده است./922/ت302/ج

 

ارسال نظرات