۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۲۴۶۶۰۸
امام جمعه موقت ساری:

تیم مذاکره کننده هسته ای رهنمودهای رهبری را سرلوحه امور قرار دهد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ساری با اشاره به مذاکرات هسته ای، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب راهبرد خویش در راستای مذاکرات هسته ای را مطرح کردند که تیم مذاکره کننده هسته ای باید رهنمودهای رهبری را سرلوحه امور خود قرار دهد تا مقام و عزت ما حفظ شود.
امام جمعه ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد قاسمی، امام جمعه موقت ساری، امروز در خطبه های نمازجمعه مرکز استان مازندران با بیان این که تقوا امر ارزنده ای است که انسان باید در راستای تحقق آن تلاش کند، گفت: انسان باید همواره در تلاش باشد تا تقوامحوری را به نحوی شایسته در خود نهادینه کند.


وی با اشاره به این که مردم ما حضوری پرشور و گسترده در راهپیمایی روز 22 بهمن داشتند، بیان داشت: این امر نشانگر بصیرت و آگاهی مردم ما است که در عرصه های مورد نیاز حضوری فعال دارند.


امام جمعه موقت ساری با بیان این که هر سال که می گذرد جمعیت بیشتری در این راهپیمایی بزرگ حضور پیدا می کنند، تصریح کرد: این حضور ارزشمند و گسترده سبب حیرت دشمنان نظام اسلامی شده است.


حجت الاسلام قاسمی، ادامه داد: مردم ما همواره نشان دادند پشتیبان انقلاب بوده و وجود مشکلات مختلف نمی تواند آن ها را از حرکت در این مسیر ارزنده باز دارد.


وی با بیان این که دشمنان همواره تلاش دارند تا مردم ما را نسبت به انقلاب اسلامی دلسرد کنند، گفت: این حضور گسترده نشان داد مردم ما عاشق انقلاب بوده و همواره در مسیر تحقق ارزش های آن گام بر می دارند.


امام جمعه موقت ساری با اشاره به این که راهپیمایی 22 بهمن حماسه ای دیگر را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کرده است، بیان داشت: دشمنان همواره به دنبال اسلام و ایران هراسی بوده که نتوانستند کاری را از پیش ببرند.


حجت الاسلام قامی با تاکید بر این که فرهنگی انقلاب اسلامی در حال گسترش در کشورهای مختلف است، تصریح کرد: به برکت حضور حماسی و گسترده مردم فرهنگ انقلاب ما در حال فراگیری بوده که کشورها از ما الگوگیری می کنند.


وی، ادامه داد: این حضور پرشور و حماسی پاسخی مناسب به بدخواهان نظام اسلامی بوده که تمام نقشه های آنان را نقش بر آب کرد و آن ها نتوانستند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.


امام جمعه موقت ساری با بیان این که مردم ایران اسلامی خواستار پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی بوده و همواره در این مسیر نورانی گام بر می دارند، گفت: تلاش های دشمنان نمی تواند خدشه ای در عزم راسخ و استوار مردم ایران نسبت به انقلاب اسلامی ایجاد کند.


حجت الاسلام قاسمی با اشاره به مذاکرات هسته ای، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب راهبرد خویش در راستای مذاکرات هسته ای را مطرح کردند که تیم مذاکره کننده هسته ای باید رهنمودهای رهبری را سرلوحه امور خود قرار دهد تا مقام و عزت ما حفظ شود./950/پ202/ب1

ارسال نظرات