۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۲۴۶۸۰۰

جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ ‌نخستین جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی در بخش های خبر، گزارش و مقاله به همت فرماندهی انتظامی این استان اسفندماه امسال برگزار می شود.
چندرسانه اي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سرهنگ علی اسمعیل پور، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: نخستین جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی در بخش های خبر، گزارش و مقاله توسط فرماندهی انتظامی این استان اسفند ماه امسال برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: تقویت بسترها و زمینه های رسانه ای نظم وامنیت عمومی، بسط و گسترش تعامل هدفمند ناجا و رسانه ها، و تقویت سهم رسانه ها در پیشگیری اجتماعی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: ظرافت روان شناختی نشر و تحلیل اخبار حوادث و رخدادها، ابعاد جامعه شناختی تهیه، تدوین و انتشار اخبار اجتماعی، کنش وری رسانه ها در حیطه ترویج قانونگرایی و نظم پذیری، سازوکارهای رسانه ای ارتقای نظم و امنیت اجتماعی و سهم و نقش رسانه ها در ارتقای تعامل پلیس و مردم از محورهای اصلی جشنواره است.

 

اسمعیل پور اعلام کرد: علاقه مندان می توانند آثار منتشر شده خود را از 25 بهمن ماه سال گذشته تا 25 بهمن ماه جاری در رسانه های مکتوب و مجازی به دبیرخانه جشنواره در تبریز، خیابان صائب، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، اداره اطلاع رسانی و افکار عمومی ارسال کنند.

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی آخرین فرصت ارسال آثار را دوم اسفند ماه سال جاری و زمان برگزاری جشنواره را هفت اسفند ماه عنوان کرد./935/پ203/ب4

ارسال نظرات