۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۲۴۸۳۳۸
عضو شورای مرکزی مجمع اصولگرایان ولایی قم:

هیچ گونه تزلزلی نباید در بین نیروهای ارزشی و اصولگرایی وجود داشته باشد

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای مرکزی مجمع اصولگرایان ولایی قم با تاکید بر این که هیچ گونه تزلزلی نباید در بین نیروهای ارزشی و اصولگرایی وجود داشته باشد، گفت: گاهی اوقات نغمه های شیطانی از برخی مراکز شنیده می شود که واقعا جای نگرانی دارد.
اصولگرايان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مصطفی ملایی در دیدار اعضای شورای مرکزی مجمع اصولگرایان ولایی استان قم با آیت الله عباس کعبی استاد برجسته حوزه علمیه قم، گزارشی از فعالیت های این مجمع ارائه کرد.

 

وی با بیان این که اساسنامه و منشور اخلاقی مجمع تدوین شده، است، گفت: ساختار تشکیلاتی مجمع نیز تعریف و تدوین شده و شرح وظایفی برای هر بخشی ترسیم شده است.

 

ملایی با بیان این که فعالیت های مجمع در حال حاضر در قم انجام می شود و در آینده گسترش ملی پیدا خواهد کرد، گفت: هدف اصلی این مجموعه پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب در سطح استانی، ملی و فرا ملی است، هدف دیگر مجمع گسترش فعالیت های فرهنگی و سیاسی در مقاطع مختلف است.

 

وی با بیان این که مجمع اصولگرایان ولایی قم یک تشکل صرفا سیاسی و انتخاباتی نیست، تصریح کرد: بنای ما فعالیت تشکیلاتی منسجم و در طول سال است، تلاش ما گسترش دامنه اصولگرایی در بخش های مختلف است که مورد کم توجهی و بی توجهی قرار می گیرند.

 

وی یادآورشد: این تشکل تلاش کرده از همه اقشار نیروهایی را جذب کند، افزون بر شورای مرکزی، شورای مشورتی مجمع نیز فعال است و سلسله جلساتی نیز با هدف بصیرت افزایی برگزار می شود.

 

ملایی با بیان این که ما در جهت انسجام نیروهای ارزشی و اصولگرایی تلاش می کنیم، اظهار داشت: متاسفانه باید اذعان کنیم در این جهت در استان قم شکاف عمیقی بین نیروهای اصولگرا وجود دارد که البته بیشتر شخص محور است.

 

عضو شورای مرکزی مجمع اصولگرایان ولایی استان قم تصریح کرد: یکی از اقدامات این مجموعه شورای شهر فعلی قم بود که بسیار تاثیرگذار بود؛ پس از آن درخواست تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان استان را مطرح کرده ایم که الان یازده تشکل عضو آن هستند و برخی از نمایندگان مجلس نیز عضو آن هستند.

 

وی اضافه کرد: جلسات شورای هماهنگی اصولگرایان قم به صورت منسجم برگزار می شود و در دهه مبارک فجر نیزسلسله جلسات گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور گسترده و باشکوه اقشار مختلف مردم در مسجد چهارمردان برگزار شد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که برخی از ملاحظه کاری عبور می کنند و به محافظه کاری می افتند و این مایه نگرانی ما است، اظهار داشت: حضرت آیت الله مصباح یزدی الگویی هستند که از مواضع جدی خود و حمایت از رهبری، نظام و ولایت کوتاه نمی آیند. امروز رهبر معظم انقلاب به یاران همدل و همراه نیاز دارد.

 

ملایی با تاکید بر این که نهادهای مختلف باید در حمایت از نظام و ولایت فقیه منسجم و متحد باشند، تصریح کرد: اگر از قم بوی اختلاف بلند شود در سطح کشور تاثیر منفی خواهد داشت.

 

وی بیان کرد: گاهی اوقات نغمه های شیطانی از برخی مراکز شنیده می شود که واقعا جای نگرانی دارد؛ ما تاکید می کنیم هیچ گونه تزلزلی نباید در بین نیروهای ارزشی و اصولگرایی وجود داشته باشد.

 

گفتنی است، در این دیدار همچنین دیگر اعضای شورای مرکزی مجمع اصولگرایان ولایی استان قم نیز به بیان دیدگاه های خود درباره مسائل جاری، فرهنگی و سیاسی کشور پرداختند. /924/پ202/ج

ارسال نظرات