۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۲۵۱۵۲۱

تلفیق استعدادهای جوانان با باورهای دینی راه موفقیت و توسعه کشور است

خبرگزاری رسا ـ معاون منابع انسانی استانداری لرستان با بیان این که برای توسعه و پیشرفت کشور باید از استعداد، هوش و استدلال جوانان بهره ببریم، گفت: برای موفقیت و توسعه کشور باید استعداد های جوانان را با باورهای دینی تلفیق کنیم.
جوانان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، هوشنگ بازوند، استاندار لرستان، ظهر امروز، در جشنواره فعالیت های فرهنگی خودجوش جوانان مؤمن و انقلابی لرستان، با بیان این که فرهنگ از مسائل مهم جامعه است، گفت: پیشرفت در مسائل فرهنگی نیازمند مدیریت جهادی و تقویت روحیه خودباوری است.

وی فرهنگ جهادی را برگرفته از فرهنگ ایثار دانست و افزود: شهدا نخستین درسی که به ما آموختند ایثار بود.

استاندار لرستان با بیان این که فرهنگ ایثار و شهادت افتخاری بزرگ برای ملت ایران است، عنوان داشت: نهادینه شدن این امر، راه مقابله با دسیسه های دشمنان است.

بازوند با بیان این که خودباوری از دیگر درس هایی است که از شهدا آموختیم، خاطرنشان کرد: جوانان برای موفقیت در عرصه های گوناگون باید خودباوری را تقویت دهند.

وی با بیان این که فرهنگ خودباوری موجب تقویت فرهنگ کار در جامعه می شود، اظهار داشت: تقویت خودباوری موجب افزایش توانمندی های جوانان در عرصه های گوناگون می شود.

استاندار لرستان با اشاره به وجود چالش ها در راستای فرهنگ تأکید کرد: با تقویت و تبیین فرهنگ جهادی، ایثار و تقویت روحیه خودباوری، می توان چالش های پیش روی فرهنگ را برطرف کرد.

وی تصریح کرد: جوانان باید توجه داشته باشند با تقویت روحیه خودباوری می توان مشکلات را برطرف کرد.

برای توسعه کشور باید از استعداد جوانان استفاده کنیم

علی کورانی فر، معاون منابع انسانی استاندار لرستان، ظهر امروز، در جشنواره فعالیت های فرهنگی خودجوش جوانان انقلابی و ولایی لرستان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با جوانان گفت: جوانان امروز در جامعه مؤثر و فردا ستون انقلاب هستند.

وی با اشاره به حضور جوانان در عرصه های گوناگون افزود: جوانان گره گشای دوره های سخت در کشور هستند.

کورانی فر با بیان این که باید کشور را به اتکای منابع زمینی در کشور اداره کنیم، عنوان داشت: این منابع همان هوش و استعداد جوانان است.

وی دوره جوانی را دوره اعتلای انسان دانست و گفت: برای توسعه و پیشرفت کشور باید از استعداد، هوش و استدلال جوانان بهره ببریم.

معاون منابع انسانی استاندار لرستان تصریح کرد: برای موفقیت و توسعه کشور باید استعداد های جوانان را با باورهای دینی تلفیق کنیم.

وی با اشاره به این که تعهد و تخصص جوانان از صدر اسلام منشأ خیر و برکت بوده است، یادآور شد: جوانان ما در دوران پیروزی انقلاب منشأ خیر و اثرگذاری بوده اند.

کورانی فر با اشاره به وجود جوانان مؤمن، نخبه و ولایی در استان بیان داشت: جوانان سرمایه و گنج استان لرستان محسوب می شوند.

وی تصریح کرد: برای توسعه استان نیازمند تکیه بر استعداد، هوش و توانایی جوانان هستیم که امید است مسؤولان به این مهم توجه کنند./9459/پ202/ب2

ارسال نظرات